Heb net een test gedaan. Zag een hele dikke controlestreep en in het licht een wazige lichte streep. Ik heb de test in de prullebak gegooid en ben toen gaan eten...na een kwartier om één of andere reden toch weer uit de bak gevist en NEE MAAR, de streep is wat donkerder geworden, maar nog steeds licht...ben ik nou zwanger of moet ik over 2 dagen nog maar eens testen? Help wat is dit spannend!
Ik ben geen expert, maar misschien is met ochtend urine beter... Je kunt ook een digitale (meen van CB) gebruiken, dan krijg je een tekst met zwanger of niet zwanger en zit je niet me onduidelijke streepjes. Hoop dat je nog even de spanning af kunt wachten! succes!
Ik test morgenvroeg nog een keer, en wanneer ik dan weer twee streepjes heb, dan laat ik jullie de foto zien! Hoe kan ik die aan jullie laten zien? Ik heb trouwens getest met een van het internet gekochte test van Sensitest, wat zijn de ervaringen daarmee? Als het nou slechte ervaringen zijn...
nee sensitest ken ik niet,.maar je kan de foto verkleinen in het menu links,en dan klik je onder jouw bericht op album en kan je hem uploaden,ben wel erg benieuwd naar deze test,kun je van deze geen foto maken?
ja, dat zal ik doen zo gauw ik thuis ben, dat wordt dus vanavond. Ik weet dus niet of hij nog geldig is, want hij is natuurlijk nu ouder dan 30 minuten..., maar ik zal hem in m'n album zetten. Thanks voor de uitleg, was ik al even naar op zoek!
Nou, ik ben met een tweede test naar de apotheek gegaan om te vragen of ze digitale testen hebben van CB. De apotheker heb ik de test laten zien en die vond de streep erg duidelijk! Dus toch zwanger...of kan het ook nog niet zo zijn? ik heb zulke krampen in mijn buik, net of ik ongesteld moet worden! Nou, in ieder geval staat er een foto in m'n album van de test!
Ik had ook erge menstruatie-achtige krampen toen ik zwanger bleek te zijn. Het is dus echt waar! Geniet er van meid!