Waarna symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mama van Maud, 23 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Maud

12 sep 2007
    92
    0
    0
    Zorgkundige
    Gelderland
    Daar ben ik weer met een vraagje :oops:

Er vanuit gaande dat ik een cyclus heb van 30 dagen, zou ik over 9 dagen kunnen testen of ik zwanger ben.
    We hebben netjes rond de " vermoedelijke" ovulatiedatum geklust, maar nou is mijn vraag: wanneer kregen jullie de bekende zwangerschapskwaaltjes....? Ik heb namelijk nergens last van, en denk dan ook dat ik gewoon ongesteld zal worden.

Maar wanneer kregen jullie last van kwaaltjes, of had je het gevoel dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn?
    Voordat je kon testen, al heel snel na de eisprong of pas na een aantal weken.

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Pas toen ik een week of 6 zwanger was.
    Dus dat zou met 2 weken overtijd zijn.

3. Mijntje

Mijntje Lid

10 jun 2007
    87
    0
    0
    Een dag of 5/6 na de eisprong. Koud, borrelende buik en al heel vroeg ongikrampjes

4. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He mama van Moud,

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij ik heb nergens last van maar vandaag is mijn NOD en nog niks te bekennen.
    Maar ik heb eigenlijk geen hoop vanwege 2 dingen:

- Ik was vorige maand ook 3 dagen overtijd en niet zwanger dus het kan makkelijk dat ik dat nu weer ben (al hoop ik echt van niet want dan zit ik al op 35 dagen!)

- ten tweede heb ik deze maand een schimmelinfectie gehad en daardoor konden we niet klussen. Alleen aan het begin hebben we 1 keer geklusd maar naar mijn idee had ik toen nog lang geen eisprong.

Maar voor jou hoop ik natuurlijk dat het raak is meid!

Ik zal voor je duimen!

Liefs Farfan

5. Opening

Opening Niet meer actief

ik ben zwanger geweest en na een week overtijd wist ik het al ik was elke ochtend misselijk en borsten begonnen zeer te doen toen ik met 6 weken teste en het was zo leek het wel of het veel erger werd

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik had ongeveer een week na ovu last van borrelende darmen (echt heel erg), steken links en rechts in de lies en wat pijn onderin de rug.
    En bovenal het gevoel dat ik zwanger was. Heel gek... klopte... was pas de eerste echte klusronde!

O ja het ergste bijna vergeten MOE MOE MOE

7. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Ik ben 2 x zwanger geweest en heb bij beide keren niets gemerkt of gevoeld. Na 2 weken overtijd zijn getest en alleen doordat de ongi wegbleef en ik dus overtijd wad, had ik door dat ik zwanger was.
    Dus de testen gaven het antwoord.

8. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi,

Ben al 10 dagen over tijd en nog steeds neg. test....

Heb op mijn nod donkerbruine afscheiding gehad en dit heeft ongeveer 2,5 dag geduurd. Het was geen gewone ongi als anders.
    Nu weet ik niet zeker of dit mijn menstruatie was of iets anders?!

Ik ben moe moe moe, terwijl ik normaal gesproken altijd heel druk en actief ben. Vooral 's middags tegen een uurtje of 4, dan begint 't.

Maar of het nu raak is, of dat ik mezelf voor de gek hou?

xx Roosje

9. mama2801

mama2801 Niet meer actief

ik heb last van borrelende darmen (met 3 weken) diaree en me borst klieren werden sinds 3 dagen gelden harder en toen was ik ook al 2 dagen over tijd
    hoge temp 36.9/37.0
    vandaag heele lichte positiefe test en 5 dagen overtijd

10. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Proficiat!

11. Mama van Maud

12 sep 2007
    92
    0
    0
    Zorgkundige
    Gelderland
    Bedankt voor de reacties tot nu toe.
    Ik kan helaas niet vaak reageren, omdat onze pc kapot is. Ik ben nu even bij mijn ouders achter de pc.

Ik heb vanaf 4 dagen geleden, al de hele tijd een "gevoel" in mijn buik. Alsof ik ongesteld ga worden, maar dan geen pijnlijk gevoel.
    Het is pas de eerste ronde, dus ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden.

Maar dat gevoel in mijn buik... is toch wel heel apart.
    Zou het dan toch zo kunnen zijn..?

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Heb heb pas sinds een week ongeveer symptonen. Wat gevoeligere borsten en misselijk. Daarvoor helemaal niks. Zat zelfs te twijfelen of het allemaal wel waar was, maar daar is nu dus geen twijfel meer over mogelijk!

13. Mama van Maud

12 sep 2007
    92
    0
    0
    Zorgkundige
    Gelderland
    Hallo Farfan,

Ik zie dat je al zes dagen overtijd bent. En...weet je al wat meer?
    Of ben je misschien alweer ongesteld geworden.

Bij mij is het borellende gevoel in mijn buik alweer helemaal weg.
    Ben ook niet moe, of zoiets. Ga er maar vanuit dat het niets wordt.

14. Niet meer actief

ik was denk ik drie weken in verwachting toen ik erge koorts kreeg en me gewoon maf en onverschillig voelde...had nog geen idee dat ik zwanger was,...een week later wel...t ventje is bijna 15 maanden inmiddels!

15. Mama van Maud

12 sep 2007
    92
    0
    0
    Zorgkundige
    Gelderland
    Nou dames,

Daar ben ik weer.... ik ben zwanger...
    Ik kan het nauwelijks geloven, het is pas de eerste ronde en meteen zwanger.
    Eigenlijk zou ik morgen pas kunnen testen, maar ik kan mij vanmorgen niet meer inhouden.
    Er verscheen een heeeeel dun lijntje, en mijn man zegt dat ik het te graag wil zien. Maar ik zie echt een lijntje, en vanavond zag mijn man het ook.

Wat ik op deze site lees, is dat hoe dun de lijn ook is, er moet HCG gemeten zijn, anders komt er geen lijntje. Dat klopt toch?
    Dus ook al is het lijntje heel dun, het betekend wel dat je zwanger bent, tenminste daar ga ik maar vanuit.

16. Niet meer actief

mama van maud,...ik heb t zelfde,4 testen,delfde merk,allemaal een vaag lijntje maar wel zichtbaar positief....

17. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    ik heb mijn laatste pil gehad 17 oktober
    en natuurlijk flink geklust.....
    maar heb nu sinds een paar dagen buik en rug pijn
    en heb het idee dat mijn boobs groter zijn maar verder nog niks
    heb ook bruin verlies gehad op de 6dag na pil stop...
    ik weet niet zo goed wat het nu kan zijn en wanneer ik vruchtbaar ben of ben geweest
    wie helpt?

18. Niet meer actief

shania is voor ons handig als je eventjes een cyclusbanner maakt meid,dan kunnen we beter een inschatting doen

19. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0

ja dat wil ik wel doen maar ik weet niet hoe dat moet
    :oops: :oops:

20. Niet meer actief

links in menu cyclusbanner,vul je de eerste dag in dat je ongesteld GEWEEST bent,dus de eerste dag van je laatste ongesteldheid.als je hem klaar hebt krijg je een code en die kun je weer in je profiel plakken

Deel Deze Pagina