Ons nieuwe project voor in huis: zoeken naar een buffetkast voor in de keuken. Hoogte whatever, breedte 180-200 en kleur wit (creme/ivoor/RAL9010/zoiets...). En dan het onderste deel wat dieper dan het bovenste en in het onderste gedeelte deurtjes en geen lades (meer bergruimte). Er is vanalles te koop, maar veel is MDF en ik wil het liefst echt hout (is wat duurder, maar vind ik wel veel mooier). Qua model zoiets: Als iemand een goede site of winkel weet houd ik me sterk aanbevolen!
Bij loods 5 (zaandam) hadden ze er vaak wat staan, maar dan zou ik even voor de zekerheid bellen aangezien het assortiment daar wisselt. Succes met je zoektocht! Ik hoop ook ooit ruimte te hebben voor zo'n kast
Ik heb ook heel internet gehad en uiteindelijk bij Timberwoods terechtgekomen.Ben er erg blij mee!!Warme uitsraling.
Ik zou marktplaats ook zeker in de gaten houden ik had bijna dezelfde kast via mp voor 250 euro (houtkleur)
Jip meubelen in Lelystad is net in een nieuw oand getrokken en geeft 30-40% korting op showroommodellen. Hij heeft echt heel veel keus en vooral zulke kasten. Hij heeft een website en is het heenrijden waard. k`Hen er zelf een tafel gekocht -besteld en is 300 euro goedkoper dan in andere zaken. Ik hou van de landelijke meubels.
Wij hebben wat je zoekt en die kast hebben we bij woonboulevard Poortvliet gekocht, dat is in Zeeland. Ze hebben altijd aardig wat buffetkasten staan. Wij hebben geen kleine laden tusenin, dat lijkt me wel erg handig!
GAAF in beverwijk! Daar hebben wij hem gekocht! Is een super leuke winkel, en ja, je loopt continu: o kijk, wat gaaf! View attachment 197262 tafels hebben wij daar overigens ook laten maken! PS: let niet op de troep, en het kale huis dit was midden in de verhuizing!