Mijn moeder heeft trouwens een alarm die je uit zet met een soort sleutelhanger. Geen codes niks meer. Als je binnenkomt gewoon binnen 20 sec oid je sleutelhanger voor het alarm houden en hij gaat uit. En zo ook weer aan als je weg gaat
dank jullie wel voor de reacties, inprincipe nemen we wel zo'n huisalarm dit gaat dan via de alarmcentrale van Trigion. Tis zo'n zelfde werkwijze wat hier al eerder vernoemd is.Vind het wel een veilig idee. Mocht het me niet bevallen kan ik binnen 2 wkn na het ophangen 't contract opzeggen maar ik hoop dat het beval. Was meer nieuwsgierig of er mensen waren die Sector Alarm kennen, maar helaas. Ben wel wijzer geworden qua tips en dat ik niet de enige ben qua niet veilig voelen in huis Ik las dernet weer in de krant dat er overdag hier in de buurt bij het afleveren van een pakketje degene is overvallen en net zo'n paniekknop zou ik me dus meer veilig voelen, niet alleen voor de inbraak maar ook voor brand. Over 2 wkn komen ze installeren dus op hoop van zegen..
ja wij hebben ook zon sleutelhanger ding erg makkelijk Zo'n centrale.. tsja...ik vind mensen die langs je deur komen met zon systeem niet echt een veilig idee