betongeur

Discussion in 'Zwangerschap' started by -, Feb 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

ik ben de laatste weken helemaal verslaafd aan betongeur......

ik ben dan ook helemaal happy als we naar mensen gaan die in een portiek wonen op als ik in een kelder kom

hoewel ik normaal gek ben op lekkere luchtjes (geurkaarsjes of van die geurtjes die je in een stopcontact steekt) en frisse schoonmaakgeuren, ben ik nu dol op muffe geuren :)

hebben jullie ook een lievelingsgeur nu?

2. moonique

moonique Bekend lid

Nov 28, 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Hihihi wat grappig , beetje exentriek met die muffegeurtjes... Ik heb eerder een afkeer gekregen voor bepaalde geurtjes. Wat ik wel bijzonder prettig vind is als mijn zoontje bij mij op schoot zit dan MOET ik even aan zijn haartjes ruiken.Mijn man zijn handen vind ik ook meestal lekker ruiken behalve als hij pas een sigaretje heeft gerookt want dan stinken ze naar asbakjes :p

3. greetje82

greetje82 Bekend lid

Jul 11, 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik vind bier ineens zo ongelofelijk lekker ruiken, sta de hele tijd aan het flesje te snuffelen als mijn mannetje er 1 openmaakt :oops:

Ruiken mag toch wel hoop ik :)

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Haha, Ayyildizf, ik moet lachen om je bericht, het klinkt zo grappig... (effe lekker met je neus tegen de muur..)

Ik heb helaas opeens een grote afkeer van de gel die mijn vriend gebruikt... sneu he...kan er gewoon niet meer tegen.
    Ik heb nog geen favoriete geurtjes kunnen ontdekken... (dat was voorheen bv koffie, maar helaas, ook op de afkeerlijst..)

groetjes
    Amber

5. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

nouw ik heb het ook met Beton/cement geur.. heerlijk :oops:
    bij ons zijn ze namelijk bezig met de badkamer, en moest er ook een beetje cement neergelegd worden., heerlijk :)
    deze dame was toen ook vaak in de badkamer :oops: alleen maar om die geur te snuiven :rolleyes:

eerst had ik het met chloor :rolleyes: maar daar kreeg ik ook hartstikke dorst van,.,

groetjes

6. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Ik had tijdens m'n zwangerschap precies hetzelfde. Vond het zalig om de geur van m'n kelderbox op te snuiven. En toen er bij mij thuis ook nog es verbouwd werd was ik helemaal gelukkig. Het rook er zalig :D Het is echter nooit overgegaan...ik heb het nu nml nog steeds :( Maar ach, er zijn ergere dingen.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ha ha, leuk hoor.

Ik heb het met schoonmaakmiddelen. Speciaal die in gebruik in de badkamer. Ik spuit nu elke dag even de wastafel in met het spul, om alleen al even te ruiken.

En tandenpoetsen vind ik nu erg lekker voelen. Ik sta soms wel een 20 minuten te poetsen,

:)

8. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    @Bosi: das ook toevallig! Tandenpoetsen vond ik ook ineens zalig aanvoelen. Het lekkerste vond ik om m'n tong te poetsen. Grappig hoor :D

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik vind onze hond opeens zooo lekker ruiken ( zijn vacht ) :D :oops:
    hihihi heel raar is dat ;)

Mijn moeder was toen ze zwanger was van mij helemaal verslaafd aan de geur benzine. Ze had ook echt een flesje met benzine thuis en daar snoof ze dan geregeld aan.
    Misschien toeval maar ik ben altijd al verzot geweest op benzinegeur. Al sinds dat ik kind was. :D

10. appeltje

appeltje Niet meer actief

Hihihi... wat grappig! Misschien krijg ik dat ook nog wel.
    Nu heb ik alleen nog maar een afkeer van geurtjes...

11. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    haha geweldig om te lezen
    ik heb het nog niet

Share This Page