Ik heb me nog net op het nippertje aan kunnen melden bij dit bureau....want ze zaten al snel vol. Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die ervaring hebben met dit bureau. Ben benieuwd :d
Ik heb me ook aangemeld bij kraaminzicht, krijg deze week mijn intake gesprek. Lees eventjes met je mee, ben benieuwd naar de ervaringen van andere meiden.
Ja hier ervaring met kraaminzicht... Is bij ons niet goed gestart helaas maar daarna ging het wel goed. De dag dat ik was bevallen kregen we een hele lieve meid maar die deed het als vakantiewerk en wist wel wat basisdingetjes maar verder niet. Na 2 dagen kregen we een vaste kraamhulp maar die kwam pas om 12 uur 's middags. Was een slechte communicatie met het hoofdbureau tussen haar en ons alleen hadden wij het probleem dat onze dochter al meer als 12 uur niet had gedronken. Uiteindellijk toen ze er was ging het wel goed hoor en ze was ook wel lief. Wij hebben er alleen korter gebruik van gemaakt omdat de kraamhulp aan de eethoek ging zitten puzzelen dus dan ben ik liever alleen in huis dan dat er een vreemde bij zit. Dit was wel in de zomer van 2008 dus weet niet of dat ermee te maken had dat het gewoon drukker was dan anders. Groetjes, Jolanda
Ik heb een superervaring met Kraaminzicht. Geweldige kraamhulp gehad. Ik denk dat het echt ligt aan wie je krijgt. Die van mij zou ik zo weer willen hebben. Ze is bij ons ook echt lang geweest (negen dagen) en dat was helemaal geweldig! Ik heb gehuild toen ze wegging (natuurlijk ook deels kraamtranen, maar toch...). Kortom, ik ben er erg tevreden over! Als je nog mag aangeven wie je wilt hebben... dan heb ik wel een naam voor je
Ik kon me net op het nippertje daar nog aanmelden, hun kregen nl. de beste beoordeling via mijn zorgverzekering. Ik heb kraamzorg voor 26 uur aangevraagd, dat vind ik genoeg omdat ik veel familie heb die ik liever om me heen heb dan een kraamverzorgster. Namen zijn altijd welkom :d En hoop nog meer ervaringen te lezen.