Wij zijn zeer tevreden over onze tripptrapp! Nou lijkt het mij wel handig om een playtray erop te zetten voor de keren dat hij wil spelen in zijn stoel of als we eens voor de tv ipv aan tafel zitten te eten De playtray wil ik dus niet altijd gebruiken dus vraag ik me af of deze gemakkelijk erop en eraf te zetten is? Wie o wie heeft ervaring?
Wij hebben hem, en het is echt een super ding. Hier zit hij standaard op de stoel. Je kan hem er heel makkelijk op en afhalen. Je schuift hem op de stoel en je schuift hem er weer af, verder niet.
Ik heb ze beide gehad, voor aan de stoel en voor op tafel. Die voor op de stoel is vele malen fijner! Echt een aanrader.
Hier sinds een paar dagen een Playtray. Heb best wel even getwijfeld vond 55 euro nog best veel geld voor een stuk plastic. Wel heel erg blij mee. Dochter kan na het eten nog even heerlijk spelen en wij rustig af eten. Ook inderdaad als er visite is ofzo en ik moet haar nog wat geven. Erg fijn. Erop en eraf halen is erg makkelijk. Gewoon eroverheen en klaar. Heel erg tevreden dus.
Hier ook in gebruik en is ideaal. Let wel op, het is geen origineel stokke product. Bij te hard duwen of te vaak eraf halen kunnen er scheurtjes ontstaan in de beugels die je om de stoel schuift. Heb vaak verhalen gelezen dat er een beugel afknapt. Wees dus wel voorzichtig met gewicht. Maar voor de rest een superding!
playtray bevalt ons super goed! er op en er af gaat heel makkelijk. je schuift hem er gewoon op. simpeler kan niet.
Hier afgebroken splinters vlogen alle kanten op. mijn dochter heeft er nooit opgehangen, zwak punt die beugels hier komt er nooit geen meer in. Het hele idee is toch dat ze er gezellig bij zitten aan tafel.