Ongeveer een jaar geleden zijn wij vlakbij assen gaan wonen en na een jaar verbouwen hebben we weer wat meer tijd om leuke dingen te gaan doen. Maar ik ken assen niet dus zoek tips! ik zoek leuke dingen om met onze dochter van 2,5 te doen. Denk aan speeltuinen, kinderboerderij etc. de bonte wever ken ik wel, want daar zwemmen we wel eens en voor man en mij leuke betaalbare eetgelegenheden, musea (uiteraard ken ik wel het drents museum). en voor mij leuke winkeltjes buiten het centrum, kringloop etc. dus wie heeft er leuke tips
Voor kinderen is er maar weinig (voor die leeftijd) vind ik... - ballorig - asserbos + kinderboerderij - baggelhuizen En dat was het wel zo'n beetje geloof ik.... De leuke dingen zitten toch in Groningen (monkeyworld, kardinge, apekooi) Winkeltjes buiten het centrum ken ik niet Restaurantjes - Bella italia - jasmijn garden (is wokken, maar voelt wat luxer aan) En verder eten wij meestal in Groningen
linana, yeah i know! ik kom uit groningen... dus ben een beetje verwend haha. Maar asserbos is dus wel een aanrader. En ballorig is ook wel leuk? Ook voor een meisje van 2,5?
Orvelte Kringloop: Witterstraat Het goed De wissel Eten: yankee doodle met je dochter De rode kater in zuidlaren In assen zelf ga ik verder niet uit eten.