Liedje gezocht! (Hollandse hit) (Andre Hazes??)

Discussie in 'De lounge' gestart door Jadele, 2 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jadele

Jadele Actief lid

4 feb 2016
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1 Jadele, 2 jul 2016
    Laatst bewerkt: 2 jul 2016
    Ik kwam net dit liedje tegen: https://www.youtube.com/watch?v=0c9epuft9ZE&list=RD8wFXQBEppsc&index=1
    En bij het horen van de coupletten moet ik heel sterk aan een ander liedje denken. Vrijwel zelfde melodie. Ik kan de melodie mee neuriën maar weet de tekst niet van het liedje dat ik zoek. Dus ik kan op google geen zoekwoorden invullen.
    Ik weet alleen dat ik het liedje leuk vind en telkens als ik het ergens hoor denk: shit hoe heet dat liedje nu :p:x

Het liedje wat ik dus zoek lijkt qua melodie heel erg op de melodie die in deze link wordt gebruik tijdens de coupletten. Alleen het liedje dat ik zoek bouwt bij het refrein nog verder op. Ergens in mijn achterhoofd lijk ik er ook een stem van Andre Hazes bij te denken maar dat weet ik niet zeker.

Edit: Aaargghhh of was het nu in het Engels? Géén idee meer. Weet alleen nog dat ik het een leuke melodie vindt.

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Liedje op het filmpje van Jeroen en Waylon is ook origineel van André Hazes...

3. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    André Hazes idd wat is dan liefde waan plaatje trouwens 😁 Eigelijk alle liedjes van hem wel... Big André Hazes fan over here 😊👍

4. Jadele

Jadele Actief lid

4 feb 2016
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat deze origineel van Andre Hazes is dat weet ik maar het is juist niet dit liedje. De melodie tijdens de coupletten lijkt er heel erg op maar tijdens het refrein is het anders.

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Droomland oid van paul de leeuw?

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

Ik denk dat je deze bedoeld:

Unchained melody :)

7. mumija

mumija Niet meer actief

Jaaa, ik denk ook deze!

8. Jadele

Jadele Actief lid

4 feb 2016
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee helaas ook niet :( dit liedje ken ik wel en is overigens een heel leuk liedje!

Ik ga denk ik alle dvds van de toppers maar eens na :p heb zo een gevoel dat het liedje wat ik bedoel wel eens in een medley voorbij is gekomen.

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Op verzoek heropend.

10. Nog niet gevonden?

11. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Als sommigen aan unchained melody denken, en die het niet is. Dan denk ik direct aan "Never Walk alone" in de versie van Lee Towers....

12. Paul de leeuw - vlieg met me mee?
    Of was die al genoemd?

13. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Cats-Memory? ( van de musical )

14. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Deel Deze Pagina