Hier nogsteeds zwanger! Maar volle maan is pas komende nacht geloof ik... Voel ook nog niets, maar hoop zo dat we onze uit eten gaan plannen voor vanavond af kunnen zeggen! En morgen kraamvisite kunnen ontvangen...
Ik wil ook graag bevallen ben het aardig zat. Het is alweer bijna de hele dag aan het rommelen maar het zet niet door. Woensdag heeft de vk inwendig onderzoek gedaan en toen had ik 1cm en was het al goed aan het verweken,dus van mij mag het nu wel doorzetten.
oooh wat zou het fijn zijn als het vannacht zou beginnen, al piep ik dan wel anders denk ik, haha. maar ben het zo zat nu, al weken eigenlijk. maar als het hetzelfde gaat als bij mijn dochter dan komt de baby niet voor eind volgende week of nog later..... maar ja echt lang duurt het natuurlijk niet meer nu, maar ik denk al iedere keer dat ik iets voel en dan zwakt het toch weer af he....
Hoi ik ben bevallen bij volle maan 2 dagen voor de uitgerekende datum. Mijn cyclus loopt ook altijd rond de volle maan periode. Succes allemaal die gaan bevallen dit weekend! Geniet lekker van de tijd die komen gaat!
Ben een nacht voor volle maan bevallen en lag de nacht van volle maan nog in het ziekenhuis en er was maar 1 bevalling toen.
Hier helaas nog niets geen gerommel Mn man zei al "Ga maar in de logeerkamer slapen, de maan staat aan die kant!"
ik hoop het!! zit nu al vanaf vanacht met flinke voorweeen,tis wel mijj uitgerekende datum vandaag dus wie weet!!