Hé Nony! Ja dat idee kreeg ik ook al...dus eigenlijk hebben we nog even!! Hoop voor jou dat het nu ook snel gaat gebeuren hoor!!
De bevalling is met volle maan begonnen alleen duurde hij zo lang dat het niet meer volle maan dag was Het was op de uitgerekende datum.
Hier nog niets hoor! Het is eigenlijk al de hele week onrustig in m'n buik, maar het zet niet door! Heb net wel weer een strandwandeling gemaakt, wie weet.... Heb ook nog ananas in huis, ook zo maar eens aan beginnen!
En??? Hier nog niets... Dus we rekenen er maar niet meer op deze week, verwachtingen verplaatst naar volgende week ( zodat we niet een week zitten te wachten... )
gisteravond weer voorweeen, weer niet doorgezet, vandaag alles rustig. vanavond maar een boswandeling maken bij volle maan: EN beweging EN volle maan...
zal wel aan de maan hebben gelegen maar ik ben vanmiddag bevallen van een gezonde zoon! iedereen die nog moet bevallen heel veel succes!!!!!! liefs miranda
Gefeliciteerd Miranda met jullie zoon. Nony succes! Zelf denk ik ook dat het begonnen is, maar even afwachten of het door gaat zetten!!!!!
Heb vannacht weer veel buikpijn gehad en krampen, maar geen baby vanochtend... Wel nog een beetje buikpijn, kramp, scheuten ongemakkelijk gevoel, maar weet niet wat dit is en of het door gaat zetten... Hoop het zo, ben het echt wel zat nu!!
@ Miranda: Wauw gefeliciteerd. Lekker genieten nu! @Nony: Ow, wat spannend...... Nou, wij hebben zelfs nog extra de kat op het spek gebonden door gisterenavond ook nog te vrijen! Maar niks hoor... Al had ik wel een redelijke tijd daarna harde buiken maar onze hummel zit nog steeds op zijn plek...
@Miranda: gefeliciteerd! De maan heeft zijn werk gedaan dus! @Nony: spannend! Is de kleine er al? Ik ben benieuwd! Verder nog mensen bevallen? Het was zondag 21 nov rond etenstijd volle maan. Dus wie weet zijn er mensen die vannacht begonnen en zit er wat aan te komen...! Hier geen tekenen.. Mmm toch nog maar geduld hebben dus.