Wie is er bevallen in het Reinier de Graaf in Delft

Discussie in 'De bevalling' gestart door Annet73, 22 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    Zou graag de positieve en negatieve ervaringen willen horen van mensen die in dit ziekenhuis bevallen zijn.
    En wie waren er bij (gynaecoloog, arts-assistent of alleen verloskundige van het ziekenhuis?)?
    En hoe vonden jullie het verplegend personeel op de kraamafdeling?

2. luuus

luuus Niet meer actief

zelf ga ik ook bevallen in het reinier de graaf in delft dus ben ook erg benieuwd naar de ervanring van anderen...!

3. augustus

augustus Niet meer actief

Een kennis van mij is daar bevallen en is erg te spreken over dit ziekenhuis. Super aardig, vriendelijk en kundig personeel vertelde zij mij.
    Ik hoop thuis te bevallen, maar mocht dit niet kunnen dan gaan we naar dit ziekenhuis of naar het westeinde. Het reinier de graaf ziekenhuis heeft op zeker mijn voorkeur.

4. luuus

luuus Niet meer actief

ik kon ook tussen westeinde en reinier kiezen ik hoorde dat het in westeinde best een zooitje is en allemaal beveiliging rond loopt niet echt veel zin om daar een nagje door te brengen al zou dat moeten en zelf heb ik altijd in delft gewoond dus reinier is toch lekker vertrouwd dan.:D

5. augustus

augustus Niet meer actief

Je kan trouwens ook een kijkje gaan nemen op de kraamafdeling en verloskamers. Dit kan op vrijdag.
    Op de site staat meer info..

6. anita26

anita26 Actief lid

1 okt 2006
    118
    0
    0
    pedagogisch medwerker
    delft
    ben in januari in het reinier bevallen. Was wel eigen keus, dus alleen af en toe een verpleegster die langskwam. Verder op de afdeling daarna (heb er 1 nachtje geslapne omdat ik op zondagavond ben bevallen) waren superaardig/ zorgzaam en zeer betrokken! Namen echt de tijd voor alle patienten. Ook heel zorgzaam naar de kindjes toe. Kleine was heel de tijd bij me en ik mocht in de ochtend ook gewoon mee toen ie werd gewassen.

Zeker een aanrader het Reinier!

Deel Deze Pagina