Wie is er bevallen na strippen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Kaatje85, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik23

ik23 Lid

9 dec 2007
    37
    0
    0
    gefeliciteerd met de geboorte van levi

2. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    nou jullie antwoorden geven mij toch wel hoop... zag het eigenlijk niet meer zitten en zag mezelf al liggend in het ziekenhuis met een infuus in mn armen te wachten op de weeen maar dit geeft toch wel weer hoop op een natuurlijke bevalling, als dit weekend niks brengt dan wordt ik maandag gestript en eventueel woensdag weer donderdag wordt ik anders doorverwezen naar het ziekenhuis

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ben 3 keer gestript. Na de 3e keer kreeg ik wel weeën, maar uiteindelijk toch infuus gekregen.

4. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    2 uur nadat ik ben gestript begon de bevalling op gang te komen. 15 uur nadat ik ben gestript is mijn dochtertje geboren!
    Bij heeft het dus wel geholpen!

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik ben benieuwd want ik ben nu 2 keer gestript. Gister, en zojuist, die tweede keer was iets ruwer. Ik heb nu wel constante krampen dus ik hoop dat het wat oplevert!

6. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Kaatje
    Gefeliciteerd met Levi!

Was het nou op gang gekomen door het strippen ja toch?

Ik ben met 41 weken en 5 dagen voor de derde keer gestript in het zh tijdens de serotiniteitscontrole, na de controle weer naar huis en even later begon het.

7. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Ik ben Donderdag sóchtends om 10 uur gestript en kreeg een uur later al weeen. Liz is echter pas ZATERDAG ochtend geboren omdat de ontsluiting niet opschoot.
    Ik denk dat dat aan het strippen heeft gelegen omdat het niet uit zichzelf begonnen is. Je kindje geeft vanzelf aan wanneer het er klaar voor is.
    Het wil natuurlijk niet zo zijn dat iedereen zo'n lange bevalling zal hebben maar misschien wel iets wat je na kan vragen voordat je eraan begint.
    Succes allemaal!

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ben vandaag weer gestript.
    Maar deze vk vertelde me dat omdat t hoofdje niet helemaal ingedaald is ze niet helemaal goed kunnen strippen. Als het hoofdje wel helemaal ingedaald is dan hebben ze wederdruk en kunnen ze daadwerkelijk de vliezen van de baarmoederwand los halen. Enige wat ze nu kunnen is tegen de vliezen aan duwen.
    Het heeft een heeeeeel klein beetje gebloed.
    Maar heb nog steeds geen enkele wee gehad nu :(
    Ik ben bang dat t toch woensdag een inleiding wordt voor mij.
    Ze gaan maandag nog 1 x proberen. Ben de moed weer aan t verliezen...

9. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ik heb de hoop dat het dit weekend uit zichzelf nog gaat beginnen echt laten varen en ben heel erg benieuwd wat het strippen maandag gaat doen bij mij. Ik ben tot nu toe echt nog helemaal niks aan slijm verloren dus ik ben bang dat het allemaal nog potdicht zit bij mij...

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik had ook helemaal niets verloren, geen oefenwee gehad en toch was ze er 18 uur na het strippen, dus houd moed dames.

11. 1984mama24

14 aug 2008
    40
    0
    0
    rotterdam
    Hallo,

Ik word as woensdag gestript... als de baby er voor die tijd nog niet is. Hoop echt dat het wat gaat opleveren.

Vannacht had ik last van krampen om de 6 minuten maar helaas was dat al snel over (het heeft maar van 12 tot 2 geduurt).

Nu voel ik de griep opkomen, ik hoop echt dat het dit weekend nog gaat gebeuren.

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou er is helemaal niks gebeurt :(
    Niet eens oefen weeen deze keer.
    Morgen nog n strip poging en meteen een afspraak voor een onderzoek in het ziekenhuis. En dan woensdag naar t ziekenhuis voor n inleiding.
    Ben bang dat t het laatste echt gaat worden.
    Al 11 dagen over tijd :(

13. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    nou hier morgenochtend een strippoging, hoop dat het kan dat ik toch een beetje ontsluiting heb anders kunnen ze nog niks!

14. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Hier woensdag ook strippen. Heb echt nog helemaal niks geen voortekenen gehad. Geen slijm verloren geen extra afscheiding geen krampen!
    Op zich hopen we dat het toch nog spontaan op gang gaat komen.

15. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb wel wat meer slijm en denk wederom dat ik vruchtwater verlies...maar dat kan dus ook dun slijm zijn. Net zoals vorig weekend.
    Naja de VK komt straks strippen. Kan ze meteen weer ff kijken.
    Maar heb er geen vertrouwen meer in...
    Morgen ziekenhuis en dan hoor ik wel wat de plannen zijn.

16. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    de vk kon mij niet strippen omdat alles nog potdicht zit, ik was er al heel bang voor... woensdag gaat ze kijken of het dan wel kan maar vrees gewoon dat ik naar het ziekenhuis moet donderdag.

17. Suusje D

Suusje D Lid

8 nov 2007
    37
    0
    0
    Account manager
    Eindhoven
    Ik ben op 2 september gestript om 12:45 uur en om 20:30 begonnen bij mij de weeen. Nova-Lee is uiteindelijk s'nachts om 3:15 geboren.

18. Marscha

Marscha Niet meer actief

Ik wordt a.s. dinsdag voor het eerst gestript... Ik ben dan 5 dagen overtijd, hopen dat het lukt. bij Laatste checkup had ik 1 cm ontsluiting en ze kon het hoofdje al aanraken zei ze.

Wil zo graag mn meisje in mn armen houden!

19. bmk

bmk Lid

7 okt 2007
    45
    0
    0
    mijn vk zei dat strippen bij een eerste kindje geen zin heeft, wel als het en volgend kindje is en is dus ook niet van plan om te strippen.

Best vreemd want volgens mij hoor ik wel van meer mensen dat die bij een eerste wel zijn gestript.

Vrijdag heb ik controle in het ziekenhuis (ctg en echo volgens mij). Misschien dat zij dan evt strippen?

20. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @bmk
    Als je graag thuis wilt bevallen dan vragen ze denk ik wel of je wilt dat ze strippen (rare zin...).

Bij mij deed de dame het gelijk tijdens de serotiniteitscontrole, ze was er eigenlijk al mee bezig toen ze vroeg of ik wilde dat ze nog een strippoging deed. (weer een rare zin, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel) ;)

Deel Deze Pagina