Ik heb sinds gister weeen, na een tijd zelfs om de 5 minuten. Vk kwam langs en toen vielen ze weg. Nu zijn ze wel al redelijk pittig maar zo onregelmatig. Ik baal er wel even van, ik heb liever dat het nu gewoon door zet! Hebben meer dit gehad?
Ja, bij mij vielen ze ook weg (of werden zwakker of onregelmatiger) bij afleiding. Dus in de auto naar het ZKH of bij het pakken van de tas, of als ik ging zitten. Omdat het daardoor niet opschoot hebben ze bij mij de vliezen in het ZKH (ik liep bij de gyn) gebroken waardoor het alsnog op ging schieten. Misschien kan je VK dit ook bij jou doen?
Ja ze wilt me niet zo 3 dagen door laten lopen, anders ben ik kapot zegt ze. Ik moet vanavond weer contact opnemen om de nacht te bespreken. Enige wat is 'opgeschoten' dat ik slijmprop ben verloren, maarja zegt ook niet zoveel. (Pfff klaag, zeur hier zeg)
Bij mij begon het in de nacht en in de ochtend rond 11 uur was alles weg. Ben toen eerst even gaan slapen. Rond 1 uur wakker en nog niks. Ik ben toen rond 15:00 uur auto gaan rijden en veel gaan lopen (rondjes buiten) .. nou ik heb het geweten.. 18:30 met spoed naar het ziekenhuis en om 19:55 bevallen. (En om 22:30 weer thuis ) succes!
Oh ik had dat ook bij de jongste. Werd er helemaal gek van.toen de vk weer wegging begonnen ze weer.. Na 2/3 dagen vk opgebeld en gesmeekt of ze de vliezen door wou prikken omdat ik zeker wist dat de baby eruit wou. Huilend gesmeekt😅 ze heeft de vliezen met goedkeuring van de gyn doorgeprikt en die middag was onze ventje geboren. In het zh zeiden ze dat de baby er inderdaad aan toe was om geboren te worden. Als ik het deze zwangerschap weer heb, ga ik kolven...wie weet helpt dar het laatste zetje te geven 😇
Ik heb dat ook gehad bij me zoontje zo frustrerend. Om 2 uur in de nacht kreeg ik last van krampen maar t gaf geen ontsluiting. Vk is ook paar keer langs geweest maar moest maar gewoon afwachten. Werd er gek van smiddags ook nog 1.5 uur geslapen en toen ik weer uit bed ging kwamen ze gelijk weer terug en heftiger pfff. Om half 6 kwam de vk nog kijken en had 1.5 cm ontsluiting bijna niets dus die weeen deden niets. Zat er zo doorheen vk kon niets doen. Ze kon me vliezen nog niet breken. Ze stelde voor om slaapmiddel te nemen voor de nacht want anders zou ik kapot zijn. Ze heeft me om half 6 wel nog gestript in de hoop dat het iets zou doen. Halfuur later braken spontaan mijn vliezen oh wat was ik blij! Nu was het wel begonnen en 3 uur later was ons mannetje er!
Klinkt positief! Ze komen nu iets regelmatiger en om de 7/9 minuten, haha. Ik ga het denk ik morgen vragen of ze mijn vliezen kan breken, als het kan.
Spannend! Ik had hetzelfde.. Vannacht twee uur lang best pittige en goede weeën van een minuut om de vijf minuten. Begon richting vier minuten te gaan en op het moment dat ik dacht over een half uur ga ik bellen stopte het sindsdien alleen wat gerommel en druk onderin. Grrr! Hopelijk zet het bij jou nu goed door. Geeft mij ook hoop
Ik heb dit 4 dagen lang gehad. Vreselijk ik was doodmoe ervan. Uiteindelijk braken spontaan me vliezen en zette het door. Zoon is in 1.5uur geboren.
Waarom stript ze je niet. Heeft mijn vk tijdens de bevalling ook nog gedaan. Toen ineens kreeg ik een weeën storm. 1,5uur later is mijn zoontje geboren.
Zo het duurde even, maar ik had uiteindelijk 4 cm. Onze dochter is 13 oktober geboren! Alweer bijna een week, tijd vliegt!