Riga, hè bah nog langer in onderzekerheid sterkte met afwachten tot een dinsdag op de uitslag. Jo, jaah nu heb je tenminste een duidelijke stijging op FF oh en hij geeft een stippellijn ,omdat je geen vruchtbare afscheiding hebt ingevuld de dagen voor je ovulatie ja de baaldag hebben we allemaal wel eens last van, de ene keer wat heftiger( tot janken toe ) en de andere keer wat milder. Hoort er helaas bij en zal blijven tot we zelf ook gewoon zwanger zijn! Jonie, wat fijn dat de uitslag van je mannetje goed is en goed zo dat je op je strepen bent gaan staan voor een doorverwijzing! het heeft nu lang genoeg geduurd. Wanneer heb je de afspraak bij de gyn? Justme, hè gezellig kom ik je hier ook tegen! Hoe gaat het ermee? ah de stap naar de kliniek is(helaas) ook gezet? Jammer dat het nodig is,maar ik hoop dat ze jullie kunnen gaan helpen. All, Ja, en over ovutesten en tempen, onze gyn heeft er niet eens naar gekeken, de 1e afspraak kreeg ik gelijk een inwendige echo en een aantal formulieren voor mij en me mannetje voor bloed en zaad-onderzoek. Ik gebruik ze zelf wel, omdat het mij meer rust en inderdaad inzicht geeft. Het in nu wel makkelijker dan in het begin, toen begon ik veel te vroeg met de ovutestjes en toen baalde ik er wel van.
we zijn nu een jaar bezig dus de stap maar gezet. heb er alle hoop ik dat ik 'natuurlijk' zwanger kan worden, maar de klok tikt door he!
over 3 weken. hebben al een zaadtest laten doen die super goed was en ik heb nooit chlamydia gehad. ben benieuwd wat ze wel en niet gaan doen. door op forum te lezen weet ik welke opties er zijn en kan ik gerichter vragen stellen.
Hey hoi justme, spannend hoor voor het eerst naar het ziekenhuis. Volgens mij zijn wij je allemaal al voor geweest dus vraag maar raak Hier ongeduldig op het wachtbankje nog 10 dagen tot testen, pffff Liefs
ik ben er heel nuchter over, zit een beetje in de medische hoek en dat maakt het toch allemaal anders. hoop dat ze meteen met bloedonderzoek en folikel metingen gaan beginnen. tempen ben ik geen fan van dus hoop dat ze dat niet gaan vragen. heb mijn cylci met pos ovu testen allemaal genoteerd dus zal dat meenemen. en uiteraard hoop ik dat het niet nodig is! na mijn ei 3 ooievaars gezien..... wie weet waar het goed voor is (normaal zie ik bijna nooit een ooievaar)
grappig, ik zoek ook altijd naar zulke tekenen. Afgelopen week klavertje 4 gevonden, wie weet helpt het ff nog zeurmomentje, mijn man vertelde net dat vrienden van ons voor een tweede kindje gaan, ze is afgelopen oktober bevallen. Klinkt wat ego, maar ik hoop niet dat ze voor mij zwanger is. we zijn al bijna even lang bezig en zij hebben al een gezonde dochter van 9 maand...
goedemorgen @jo ja dat is shit joh...hier ook vrienden van ons, kindje wordt in juli 1 jaar......zij is nu ook zwanger van het 2e kindje! ik vond dat zo erg toen ik het hoorde....waarom zij wel weer en wij nog steeds niet....wij moesten eerst zijn en niet hun.....maar ja nu ben ik blij voor ze en hopelijk komt onze tijd ook snel!
ja sommige mensen zijn echt meteen zwanger (of laten dat zo lijken) en roepen dat gedeelte dan ook heel hard..... beetje onhandig soms. ik weet hoe lastig zwanger worden kan zijn (ook al voor wij een kindje wilden) dus ik zal met mijn hopelijk snelle nieuws altijd voorzichtig zijn
Goedemorgen! ( naja, bijna middag, we hebben lekker uitgeslapen gisterenavond leuk feestje gehad) Wordt hier ook altijd blij van een ooievaar en ben ook opzoek naar andere 'voortekenen'. Grappig dat jullie dat ook hebben Justme, fijn dat de zaadtest een goede uitslag had ga er vanuit dat je bloedwaardes getest gaan worden en een inwendige echo krijgt. Dat was wel zo wat ze bij mij als 1e gedaan hebben. Jo, ja wat duurt het nog lang hè ,voordat we van het wachtbankje afmogen ( en dan hopelijk op de roze wolk mogen overstappen) Ik kan er ook steeds slechter tegen als andere over hun kindjes praten( en ik weet dat ze daar heel snel zwanger van waren) Hou het natuurlijk wel voor me en ik probeer ook wel enthousiast te doen,maar wil liever niet met de kleine uk op schoot zitten. Als ze wat ouder zijn, heb ik het gelukkig niet. Is best erg,maar ja...kan het nu gewoon even niet 'handelen'
Hey lieverds, Zooo hier last van mijn reuma, niet te geloven had ik tijdens mijn vroege miskraam ook , dus direct hoop net als de krampen in mijn lies, vocht vasthouden en de extra tempstijging... Moet ik eerlijk zeggen dat ik meestal op 37.1 zit, maar hij wou deze maand niet echt stijgen Is altijd zo na ei, leer het gewoon niet af, het zoeken naar tekenen, hetzij in de kwaaltjes van mezelf, hetzij in inderdaad ooievaars/ klavertjes 4 en andere voorspellingen. Des te groter is de teleurstelling altijd weer. Ik hoop zooooooooooooo dat het nu eindelijk eens raak is, kom maar op kleintje, ik ben er klaar voor! Babbel we gaan samen op die roze/blauwe wolk zitten deze maand! Ik heb al tegen mijn man gezegd, dat mochten ze eerder zwanger zijn dan ons, ze dit wel met heel veel beleid mogen brengen bij mij... Ik vind dat zo moeilijk Fijne pinksterdag nog! xxx
Jo, Ja dat is wel een mooie temp.stijging Nou hopen dat je klachten toch een goed teken zijn! Herken het wel hoor: bij elk vlaagje misselijkheid( oh nee,was toch een kleine oprisping) , denken dat me boobies al wat gegroeid zijn en er zitten echt meer blauwe aders op hoor... ( maar eigenlijk niet,want die heb ik me hele cyclus en steekjes in me onderbuik, even kort denken:, ja! zou het?! maar ja, eigenlijk elke ronde ong. dezelfde kwaaltjes en nog niet zwanger geweest, dus ja zegt eigenlijk juist voor mij dat het niet zo is... we kunnen jammer genoeg alleen maar afwachten en proberen leuke dingen te doen, zodat we goede afleiding hebben
ja idd, vet irritant maar dat van die reuma heb ik écht alleen toen gehad en die gekke kramp in de liezen ken ik ook niet, zelfs niet van mijn reuma! Mijn (.)(.) groeien altijd naar ei, dus daar kijk ik al niet meer naar haha al moet ik zeggen dat ze nog amper gegroeid zijn.. grrrr nog zo'n 8 dagen wachten, pfff wat duurt dat lang zeg! xxx
dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat je klachten komen van dat je zwanger zou zijn..want volgens mij moet het vruchtje zich nog innestelen toch?
innesteling is vaak tussen 5 en 10 dagen na ei, het zóu dus kunnen... hoor ook wel eens dat het soms op dag drie is we gaan het over meer dan een week zien... net ook overgegeven
oke maar dan nog kun je niet al die klachten hebben...want je maakt denk ik ook niet zo snel het hcg aan..maar we zullen zien., ik hoop voor jou dat het wel raak is!
het lijkt/leek mij ook sterk, maar heb hetzelfde gehad met mijn vroege mk, Vandaar dat ik weer hoop krijg... uiteraard direct aan het google=en geweest en er zijn dus wel vrouwen die snel kwaaltjes hebben 3 weken zwanger | TrotseMoeders.nl we gaan het zien, fingers crosst