behoorlijk!!! na een paar dagen keek ik niet meer met angst in de wc pot om te zien of er ook rood was..... maar realiseer het me nog niet echt, hoe mijn lijf nu ook anders is. en dat is het!
nou fm gehad....2 grote follikels van 30 mm!!!! niet goed dus! hoogstwaarschijnlijk heb ik mijn vorige cyclus dus later dan dag 20 2 eitjes gekregen, die door de nieuwe clomid van deze ronde dus zijn overgestimuleerd mijn hormoonhuishouding klopt dus geen steek van. heb eindelijk een naam eraan gekregen.....pco dus! nu net bloed moeten laten prikken voor de hormoonwaardes, en woensdag nog een keertje bloed laten prikken! en donderdag telefonische afspraak. deze cyclus wordt er in ieder geval niks gedaan, hij wilt nu echt eerst mijn ongi afwachten en dan meteen op dag 1 een fm om te kijken of er niks meer achter is gebleven van follikels e.d. en dan dus te gaan doseren met hormonen! alles komt goed volgens mijn gyn..... heb dus ff potje gehuild daar want had het ff helemaal gehad....had zo gehoopt dat er nu gewoon wat zou zitten en dan moeten we dus weer een maand wachten !!!
He getver Sasje, wat balen! Ik hoop voor je dat het snel weer in orde komt en dat jullie door kunnen... Knuffel!
he bah sasje, das niet wat je wilt he! gooi het er lekker uit hoor, en dan hopelijk weer fris naar de volgende ronde
Hoi ladies, ik kan me hier weer aansluiten. Ik heb een bbz gehad en ben donderdag geopereerd. Er is een eileider verwijderd en had bloed in mijn buik. Ben echt door de grond gegaan van de pijn. We zijn natuurlijk ontzettend verdrietig. Na de grote blijdschap zo'n harde klap! Het is ons nog niet gegund helaas. Hoe gaat het hier? Nog nieuwtjes?
Och Jonie, wat erg meid! Heb je geen 'blijvende schade' aan je lichaam opgelopen door de bbz? In elk geval veel sterkte! xx
Jonie, wat erg meis, sterkte met het verwerken van deze grote teleurstelling en met het herstellen van de operatie Hele dikke knuffel, liefs babbel
Stom jou verhaaltje niet goed gelezen... Lees dat je een eileider moet missen! Jeetje wat een klap meid! En hoe nu verder? xxx
Bedankt voor jullie reacties. Tja, die eileider is eruit, maar het zou niet uit moeten maken voor het zwanger worden (al denk ik van wel als het met 2 al een jaar duurt...). Ik heb over 2 weken een afspraak met de arts die mij geopereerd heeft. Hij was heel begripvol en meelevend, mede omdat we al zo lang bezig zijn. We gaan dan bespreken of er verder nog dingen onderzocht kunnen worden en eventuele behandelingen bespreken. Voorlopig mag ik niets, kan niet eens mijn zoontje verzorgen. Ik hoop dus in eerste instantie dat ik lichamelijk snel opknap en dan zien we wel weer verder...
nogmaals veel sterkte jonie! misschien dat een pos verhaal je iets beter laat voelen, dinnetje heeft na cyste in eileider (dus ook weg gehaald) nu 3 hele gezonde kindjes! 2 via ivf en 1tje spontaan er achteraan!
oh ik krijg echt kippenvel van jou verhaal jonie!! misschien is dan ivf wel een oplossing voor jullie!!!!!
Wie weet. Het is dat we zo graag nog een kindje willen, maar dit kan ik echt niet nog een keer meemaken. Ik voel me nu gewoon zo leeg en depri. Bah!
Neem de tijd om dit te verwerken. Je kunt alle liefde en steun om je heen nu goed gebruiken. Kortom laat je lekker vertroetelen! Liefs
Volgens mij valt dit topic een beetje dood.. Maar goed, wil jullie toch even laten weten dat ik, zonder het verwacht te hebben, zwanger ben. Ik heb afgelopen zaterdag positief getest. Waarschijnlijk zal ik nu bijna zo'n 5 weken zwanger zijn. Het is nog erg onwerkelijk omdat we ons zo hadden gefocust op de te starten IVF van komende maand. Ik ben ook erg onzeker, ben zo bang dat het mis zal gaan. Ik had maandag een slechte dag, flink misselijk, zere borsten etc, gisteren ook nog wel een beetje, maar vandaag voel ik niks Heb gehoord dat als de kwalen afnemen de kans op een miskraam erg groot is! Gaan jullie voor me duimen? Liefs Jo