Ik ben even een tijdje weggeweest, want ik was op vakantie en heb daarna meteen een tijdje zp-vrij genomen . Ik lees wat vervelende berichten. @ Jonie wat een vreselijk bericht, sterkte voor jullie. Hoe gaat het nu met je? @ Jo1984: ook voor jou eerst goed nieuws en daarna slecht nieuws. Ik duim dat het blijft plakken. Wat moet je je vreselijk voelen. @ Babbel: bij jou 3e iui mislukt, grrrr. Maar morgen weeral de 4e. Nu is het toch wel echt eens tijd he! @ Sasje: Jij hebt iui gehad lees ik. Nog 1,5 week op de wachtbank. @ hier: Heerlijke vakantie gehad! Vanaf deze maand beginnen met iui met clomid 50. Zal wel veel last hebben van de bijwerkingen.
hey leentje, ik moet nog 2 weken wachten hoor...heb een lf van 16 dgn jij ook beginnen met clomid en iui lees ik! wanneer start je met de clomid? ik heb wel ontzettend veel last van de clomid maar ik ken er ook genoeg die nergens last van hebben hoor!!
Ja ik hoop het zo Ja clomid hoor je wisselende berichten over, je begint gelukig wel met(maar) 50 mg, hopelijk vallen de bijwerkingen mee,maar gaat het wel mooie eitjes maken! Fijn dat een een goede vakantie hebt gehad, zijn jullie weer helemaal opgeladen voor deze ronde Veel succes!
Jo, ik zag je onderschrift dus dat betekent dat jullie je wondertje kwijt zijn wat verschrikkelijk! heel veel sterkte met het verwerken, dikke knuffel
Update: Stip zit nog mooi op zijn plaats mét kloppend hartje!!! Ongelovelijk als je nagaat hoeveel bloed/stolsels ik verlies...
Jo Wat!!! oh wat fijn, wonderen bestaan dus toch och wat moeten jullie in een achtbaan van emoties zitten. van harte gefeliciteerd Je blijft nu wel goed op controle, neem ik aan?
Op zich wel goed,maar kwaliteit en hoeveelheid van de zwemmers was niet zo best..vervangende gyn gaf zelfs aan dt we toch weer een afspraak bij onze gyn moeten maken, terwijl we daar 2wk terug net geweest zijn! Toen gaf hij wel aan dat het niet super goed was,maar de vervangende gyn vond het nu wel erg slecht. Probeer nu wel hoop te houden,want er hoeft er natuurlijk maar 1 goede bij te zitten ,maar vind het nu moeilijker dan anders.
zulk goed bericht we vanochtend hadden, nu lijkt het tij toch (weer) te keren. Verlies grote stolsels en vreemde plakaten en veel bloed... Morgen (wéér) een spoedecho... pffff leuk hoor zwanger zijn *zucht*
He Jo wat een onzekerheid! Je hoort wel vaker bloedverlies tijdens zwangerschap, maar het lijkt me killing zo. @ Babbel: het zaad was dus minder goed dan normaal? En advies om naar de gyn te gaan, gaan jullie na deze iui terug of nog even over nadenken? Ik ben ongi geworden, dus woensdag met clomid beginnen.
Jo, jeemig wat een drama zeg ja snap dat het zwanger zijn zo ècht niet leuk is! veel sterkte en succes morgen
Spannend dan woensdag wanneer krijg je dan je 1e FM? Manlief wil nog een IUI( hopelijk niet nodig!) afwachten, gaat nu weer volledig stoppen met alcohol en heb extra zink-tabletten voor hem gehaald. Het is dus wel raar,want we zijn 2wk terug bij onze eigen gyn geweest en toen heeft hij het er bijna niet over gehad
hey meiden, @jo probeer rustig te blijven ondanks het feit dat je er al gauw vanuit gaat dat het niet goed is als je zoiets verliest....een collega van mij heeft het hetzelfde maar met het kindje is niks aan de hand...ze weten niet waar het bloed en stolsels bij haar vandaan komt.....
Zeker raar dat de gyn niks gezegd heeft. Wel slim dat hij stopt met alcohol en dat hij extra zink neemt, de man moet er ook maar eens iets voor doen/laten . Ik ga ovutesten doen en als hij positief is moet ik bellen en krijg ik de volgende dag iui.
Leentje Oh dat's op zich net zo fijn als dat je meerdere keren naar het zh heen en weer moet voor de FM's. Ja manlief heeft voor de 1e IUI ook ruim 4 wk geen druppel alcohol op en toen was de uitlag red. goed, dus hij daarom wil hij dat nu weer proberen, mocht een volgende IUI nodig zijn en de kwaliteit is dan weer minder gaan we wel weer een gesprek aanvragen.