wie is er bezig vanaf begin 2010 voor een (eerste) kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jo1984, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden hoe gaat het hier met iedereen????? tijdje niks meer gehoord!!!

hier gaat alles oke, heb vorige week dinsdag hsg gehad en alles was prima!
    nu deze cyclus geen iui.
    dus wachten op mijn ongi en dan op naar iui 5.

2. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Hey meid,
    Dit topic is een beetje doodgevallen he!
    fijn dat je hcg goed was! En dan al IUI 5! Pfff. Hoe heb je dat allemaal ervaren?

Met mij is alles prima, zit weer op het wachtbankje. Januari waarschijnlijk IVF, dus dat schiet ook weer op. UIteraard hopen dat we nu weer spontaan zwanger worden omdat we nu weten dat het kan!

Liefs

3. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Hier gaat het ook goed. Zit weer op het wachtbankje. Ben benieuwd, heb wel een goed gevoel bij deze maand. We zullen zien!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh spannend meiden!!!
    ik ga duimen voor jullie!!

hoe ik de iui's ervaar.....tja 1 t/m 2 baalde er wel van natuurlijk!!
    iui3 was in shock dat het alweer niet gelukt was!! was ook echt helemaal over de rooie!
    gesprek gehad met gyn of de overstap ivf niet beter was....maar gyn was het hiermee niet eens....!
    dus iui4 natuurlijk ook shit en vriendlief en ik hadden zoiets waarom lukt het niet en waarom zullen we nog doorgaan....?iedere maand het verdriet!!
    dus weer gesprek gehad met gyn. toen besloten om hsg te laten doen! en nu iui 5 en 6 nog met clomid.
    lukt het dan nog niet dan krijg ik er nog 4 met hormonenspuiten! en dan mogen we over na ivf.
    maar gyn hoopt dat dit niet nodig is!
    acjh ja ik moet het ook een reelle kans geven want voor ons is iui pas voor het echie zeg maar....en hoe vaak raakt er iemand zwanger binnen 4 maanden....valt ook wel mee ;)

5. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Fijn dat jullie ook 'extra' IUI's krijgen! Spannend hoor meid. Ik hoop dat het snel zijn vruchten af mag werpen!

Wij hebben ons net opgegeven voor pleegzorg! Weer een nieuwe stap, oh zo spannend. We willen de weekendopvang gaan doen.
    Het is iets wat al erg lang in mijn hoofd zit, sowieso na mijn werk/stage in de kinder en jeugdpsychiatrie! Ik ben geschoold om moeilijke kinderen op te vangen en wat is er nou mooier om een beschadigd kind even rust te geven in JOU thuissituatie!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh wat fijn jo!!
    daar heb ik ook al eens over nagedacht om zoiets te gaan doen!!
    maar het lijkt me ook ontzettend moeilijk als je ze 7 dgn per week hebt en dan opeens na 3 jaar bijv ze bij je uit huis gaan :(

7. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Wij gaan eerst 1 á 2 weekenden per maand doen. (Tenminste dat is ónze bedoeling, geen idee wat pleegzorg hiervan zegt)
    Je hebt geen idee waar je aan begint en ik wil het rustig 'opbouwen'. Mocht het erg goed bevallen dan wil ik mijn baan opzeggen en 'fulltime' pleegmoeder worden. Maar goed, zo ver is het nog láng niet hihi

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Dag Dames, kom ook weer even buurten:) wij hebben een mnd pauze gehouden en gaan nu vol goede moed en met meer vertrouwen in een nieuw ziekenhuis met IUI 6 beginnen.

Jo, wat een mooie banner:$:D:DGefeliciteerd!!!!
    ga onwijs hard voor je duimen.
    Hoe voel je je? durf je er al wel van te genieten?

Ga je nu wel ook verder met de pleegzorg? goed van jullie om daaraan te beginnen, respect voor:)

Sasje, ja jij inmiddels ook al 4 IUI's verder..., nu dus HSG gehad, fijn dat het er goed uit ziet van binnen. Hopelijk geeft het nu ook het gewenste effect voor IUI 5;):D
    Succes op het wachtbankje:)

Jonie, bij jou is het nog afwachten , of heb je inmiddels al duidelijkheid? zie dat je temp.jammer genoeg wel erg gezakt is:(
    Rode duivels al op de loer?

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey wat zie ik nu dan....@jo!!!! van harte gefeliciteerd meid!!! wat onwijs leuk zeg!!!

@babbel ook jullie lekker rust gehad...ik ook!!!
    lekker he!!!
    ik moet volgende week dinsdag naar het zh om te kijken hoe het ervoor staat met mijn cyclus.
    hoezo ben je overgestapt naar een ander zh?

10. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Wij hadden toch niet zoveel vertrouwen meer in het oude ziekenhuis, van een vriendin hele andere verhalen gehoord over dit ziekenhuis qua behandeling,uitleg
    enz. Dus we zijn overgestapt en na vandaag erg blij mee! Goed gesprek gehad en nu weer meer vertrouwen dat het een keertje mag gaan lukken:D

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke fijn babbel! krijg je maar 6 iuis? of ook meer?

12. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Nee w.s maar 6, dus we zetten in op deze laatste. Daarna zou ivf aan de beurs zijn,maar dan zien we dan wel

13. jo1984

jo1984 Niet meer actief

hihi jah we zijn in verwachting. Erg spannend weer allemaal, te meer omdat ik al vanaf vorige week bruin verlies heb. Ach ik gooi het maar op een innesteling, we zien het allemaal wel weer!

Jullie scharrelen ook steeds verder het traject in, toi toi toi!
    Ik hoop dat jullie ook snel een mooie banner mogen hebben!!!
    xxx

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hou het wel maar goed in de gaten hoor Jo!

15. jo1984

jo1984 Niet meer actief

hey meiden,
    hoe is het hier?
    Babbel zie dat alle IUI's mislukt zijn, grrrrr
    Sasje jij zit ook al een end in het traject.
    Respect meiden.
    Gek te bedenken dat ik anders ook al zo ver was geweest als ik niet zwanger was geraakt in aug....

Denk aan jullie
    xxx

16. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Jo, ja wij zijn weer omhoog aan het krabbelen na de grote teleurstelling van gisteren, pfff wordt iedere keer zwaarder.

Do. hebben we een afspraak bij de gyn hoe nu verder, weet niet of we nu al ivf mogen, dus even afwachten.

Jij hebt voor jezelf al een mijlpaal gehaald, yeeh al meer dan 8wk zwanger:D wanneer heb je de 1e echo?

Sasje, hoe is je IUI gegaan? s6 op het wachtbankje

17. jo1984

jo1984 Niet meer actief

toevallig vandaag de eerste echo gehad, zag er allemaal super uit! Helemaal blij natuurlijk ;)

Kan me goed voorstellen dat het iedere keer zwaarder wordt. Je legt er iedere keer ook meer gewicht op. Bij de eerste poging denk je "ach, heb er nog 5" bij de laatste 'moet' het raak zijn want hoe komt het anders...
    Meid ik hoop met heel mijn hart dat ook jij straks een wondertje in je buik mag hebben! Ik leef met je mee...

Liefs

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Oh wat fijn dat het goed gaat met jullie kleine puk :D:D

Van harte gefeliciteerd !!!!!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

hier gaat ook alles oke hoor, afgelopen zaterdag iui5 gehad. dus zit nu op het wachtbankje.

@jo fijn dat de echo goed was meid!! nu lekker gaan genieten!!

@babbel he wat balen meid dat ook iui6 niet is gelukt :( ben benieuwd wat jullie plan gaan worden!

20. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Dag Dames,

vandaag gesprek gehad bij de gyn. Gaan vlg week naar een info-avond over ivf in het UMC en hebben 5 jan. intakegesprek ivf.
    Dus 1e behandeling zal febr. worden.

Wel gek idee hoor, dat ons toekomstige ukkie in het zh gemaakt gaat worden:);).

Sasje, hoop en duim dat het bij jou gewoon lekker raak is nu!!

Deel Deze Pagina