wauwie! spannend, fijn en bijzonder joh! Hopelijk zaterdag een mooie digitale test!!! Hier gaat alles goed. vandaag weer controle gehad en de buik (dus waarschijnlijk de kleine ook) groeit goed en er was weer een krachtige hartslag te horen. Sasje hoe gaat het met jou meid? Alles ok? Liefs
hey meiden, @babbel jaaaaa van harte gefeliciteerd meid!!!!!! wat zou jij een onwerkelijk gevoel hebben gehad bij je posi test zeg!!! @hier afgelopen dinsdag iui 7 gehad. 1 follikel zat er maar, dus eigenlijk niet wat we gehoopt zouden hebben dus nu weer 2 weken wachten...
Jonie, dankjewel Zo! bij jou ziet het er ook goed uit qua temp, wat zegt je gevoel deze ronde? Sasje,dankjwel..ja het is nog steeds onwerkelijk hoor! morgen de digitale dan komt het wel echt binnen, denk ik, haha nou dan gaan we heel hard duimen dat deze ene gewoon genoeg is nogmaals sterkte met afwachten. Xx
Wil graag hier ons mooie testje ook nog laten zien, ben er gewoon soort trots op Bekijk bijlage 220688
En terecht trots! Mooie test! Had vanmorgen weer 37.0. Moet wachten tot mijn zoon wakker is en dan moet ik nog door de sneeuw naar de winkel ploegen voor een testje... Nog even geduld dus voor mij. Ik weet het niet qua gevoel. Ik ga mezelf niet meer gek maken en geloof het pas als ik een posi test zie. Ik laat het hier nog wel even weten!
Och lieverd, ook voor jou zal het weggelegd zijn. Jou kindje is nóg veel specialer dan die van ons en daarom moet je er iets langer op wachten...Ik weet zeker dat het goed komt! Denk aan je
oh ik krijg er tranen van in mijn ogen, wat een ontzettend lief bericht jo!!! maar ook jij weet dat helaas niemand mij kan zeggen of onze wens nog vervuld gaat worden
Houdt hoop! Kijk naar ons, ook wij zijn zwanger geraakt. Ook ik ben heel vaak bang geweest dat het ons niet zou lukken. Kijk naar babbel, ook zij heeft moeite moeten doen en het is tóch gelukt! Zet em op! Xxx
Lieve Sasje, helaas is dat zo, dat niemand je dat kan beloven, ik heb dat ook genoeg gezegd, als iemand van te voren zou zeggen wat ik zou moeten doen , hoelang het zo duren...ook al zou het verschrikkelijk lang duren, maakte me niet uit! Als je de zekerheid maar kon krijgen dat het uiteindelijk zou lukken. Dus ik snap wat je bedoel en het enigste wat ik je kan beloven is dat we aan je denken en onwijs hard voor je aan het duimen zijn, dat jij ons heel snel mag volgen. Dikke kus, Babbel
thanks voor jullie lieve woorden het komt en hopelijk snel wel goed!!! jullie nu heel erg van jullie zwangerschap gaan genieten hoor!!