Nog twee dagen tot testen.... Hoe voel je je? Loop steeds aan je te denken en meestal is dat een goed teken Kus
Hè sh*t Sasje, wat jammer dat het dan weer niet gelukt is...hoop inderdaad dat je te vroeg getest kan hebben...maar bij mijzelf zou ik de hoop nu al op hebben gegeven Sterkte ermee meis. Xx
Sasje ik zie je banner en wil je (nogmaals) een dikke knuffel en heel veel sterkte wensen meid! Potjandikkie wat een lange weg moet jij afleggen voordat je wensje een mensje wordt. Respect dat je je alle keren weer bij elkaar raapt, alle keren weer de teleurstelling verwerkt. Pff dat was hier zo nu en dan wel anders Babbel, hoe voel je je? Nog niet misselijk? Je hebt vast bijna je eerste echo rond de 6 weken.. Is echt zo bijzonder om voor de eerste keer je kleine boontje mét kloppend hartje te zien! Geniet!!! Verder hier ook nieuws: Gister een echo gehad en ik wil jullie graag voorstellen aan onze ZOON!!! Bekijk bijlage 223846 Knapperd is het he? Ben helemaal verliefd!
met mij gaat het goed hoor...krijg wel steeds wat meer last met prikken...steeds vaker in bloedvatje dadelijk naar het zh voor de 1e fm....dus spannend!
hey net terug van het zh....mijn linkereierstok is verdwenen deze konden ze niet vinden na veel gedoe....dus we gaan er even vanuit dat er links nog niks zit. rechts zat er 1tje van 13.5mm slijmvlies was 7 mm dus begint ook de goede kant op te gaan. maandag weer terug voor fm...en verwacht dinsdag de iui.
Huh hoe kan dat nou? Maar het begin is er! Goed groeien eitje van Sasje! En nog belangrijker; vangen die zaadcelletjes Toi toi toi
Ja gaat erg snel. Het gaat goed. Beeb is met 20weken echo weer helemaal goedgekeurd! Hoe is het met jou? Weer op het wachtbankje? Succes!
Spannend weer! Ik hoop echt dat het dit keer raak is! Wat zegt je gevoel? Ben je wat positief. Je moet nu spuiten toch? Hoe gaat dat? Of moest je dat de voorgaande keren ook al? Denk aan je, Xxx
ik heb er helemaal geen gevoel bij...dus wachten gewoon af. iui 7 heb ik ook al moeten spuiten en deze ronde idd ook.....
Hmpf, meid ik hoop zo dat het nu eindelijk eens jou beurt is. Je wordt er zo moedeloos van he! Jakkes. Vind je het spuiten zwaar, of valt het wat mee? Denk aan je! Liefs