hallo allemaal. Ik ben inmiddels 26 weken zwanger en tijdens onze 20 weken echo bleek ons kleintje helemaal gezond te zijn. Wat een geruststelling. We wilden het geslacht niet weten maar volgens een vriendin zag zij op de dvd bij deze "shot" toch echt heel duidelijk het geslacht. Zij weet het voor 99% zeker. Wat denken jullie? Zie foto in mijn album!
Haai! Ik denk ook dat het een meisje is! idd een bigmac.... Wij hebben ook zo'n echo... Leuk hoor, gefeliciteerd! Liefs Elly.
Wij denken zelf ook een meisje, maar omdat ik altijd in de veronderstelling ben geweest dat je dan 3 streepjes moet zien....en ik zie hier maar 2. Wanneer zie je nu de zgn. "bic mac" en wanneer de 3 streepjes?
ik denk ook echt een meisje. Kun je niet nog een echo aanvragen voor geslachtsbepaling als je het erg graag wilt weten? Groetjes Anette
wij hadden eenzelfde shot van de kleine bij 20 weken (album) en wij hebben een jongetje, als je ze naast elkaar legt kun je ze vergelijken. ik denk een meisje, want mis toch wel iets