Wie is er bij Eastern Plaza geweest?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door PenK, 23 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    En kan je dit aan- afraden?

graag met motivatie

De familie zou daar graag afspreken voor een soort reünie omdat het lekker centraal ligt.

2. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.225
    1.262
    113
    Ja, wij zijn er geweest.
    De jongens vonden het geweldig, hebben weinig gegeten maar zich echt heel goed vermaakt. Top geregeld voor de kinderen. Een heel deel is speciaal ingericht voor kinderen, waar ze films kunnen kijken, knutselen, schminken, vanalles. Er is ook een apart buffet met eten voor kinderen (frietjes, knakworsten, frikandellen, kipnuggets enz) en waar ze ook zelf drinken kunnen pakken (limonade, slushpuppy, fristi).
    Het is echt een enorm restaurant, maar omdat het verdeelt is in een soort van meerdere zalen/ruimtes heb je dat niet zo in de gaten, behalve als je eten gaat halen. Het eten vond ik ook echt wel lekker, heel erg veel keuze. En vooral het dessert buffet was een groot succes! Zoveel keuze, zoveel lekkere dingen. Drankjes zijn ook top geregeld, kan je zelf pakken uit de verschillende drankenbuffetten. Enige nadeel vond ik, maar dat hou je toch bij buffetten, is dat de hele avond bijna de helft van de tafel leeg is omdat iedereen om de beurt eten gaat halen.
    Al met al vonden wij het een succes, maar dat had vooral te maken met dat de kinderen zich enorm vermaakten en wij daardoor ook rustig en ontspannen konden eten. Toevallig vroeg de oudste vandaag wanneer we weer daar gingen eten omdat ie dat zo leuk vond.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, wij een keer of 5 de afgelopen jaren, onlangs toevallig ook nog.
    Het is een fijn restaurant als je voor all you can eat gaat. Veel keuze (ook in drank), er zit tenminste nog smaak aan en het is vers, vriendelijk personeel en net zoals hierboven al gezegd, het toont minder massaal door de indeling. Voor kinderen is het echt leuk, een hele hoek met toezicht en vermaak. Dubbel fijn, want zelf zit je daardoor minder snel tussen de verveelde, luidruchtige kinderen en de kinderen vermaken zich ook.
    Mijn kinderen maakten/maken weinig tot geen gebruik van de kinderbuffethoek, die hebben liever sushi, garnalen, vlees en groente dan patat met frikandel, maar goed, mocht je kinderen hebben die dat liever eten, kan het ook.

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Klinkt op zich best positief! Dan is het voor ons zeker een optie om hier af te spreken met familie

5. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Bedoel je die in Bentelo?
    Goede wok, veel variatie en leuk voor kinderen.

6. Krtek

Krtek Niet meer actief

In Elst? Zeer aan te raden! Komen er zeer regelmatig, wonen er 5 minuten vandaan
    Erg lekker eten, zeer veel keuze, vriendelijke bediening en erg goed kinderentertainment: schminken, koekjes bakken en knutselen onder goede begeleiding. Wel druk op sommige momenten maar ze hebben het logistiek allemaal erg goed geregeld.

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik bedoel die in Elst inderdaad

8. Krtek

Krtek Niet meer actief

Gewoon gaan! Wij kennen behoorlijk wat restaurants in Nederland en deze is echt favoriet! Gelukkig voor ons hoeven we maar 5 minuten rijden
    Goede tweede in deze categorie is ABC in Sevenum.

9. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Daar hoor ik idd ook veel goede verhalen over.
    Wel een ander concept, toch?

10. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Wij gaan er regelmatig heen, Kids vinden het super daar, eten vinden wij ook lekker. Wel vind ik het vanaf half 6 erg druk, wij gaan meestal vroeg om half 5, dan ben je net de drukte een uurtje voor.

11. Krtek

Krtek Niet meer actief

Klopt ja, 11 verschillende restaurants waarvan wij de wok dus niets vinden omdat wij Eastern Plaza gewend zijn. Rest is wel erg lekker. Is ook ver uit de richting voor ons maar we zijn er bij toeval ooit terecht gekomen.

12. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Wij zijn er toevallig vorige week nog geweest. Heerlijk eten en de kinderen vinden het er écht een feestje!

13. Krtek

Krtek Niet meer actief

En, al geweest? Hoe vond je het?

Deel Deze Pagina