Wie is er bij jullie de pineut bij nachtbrakers???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sukke, 28 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie gaat er bij jullie s nachts/ s ochtends vroeg uit?

1. Ik

2. Hij

3. We doen het om de beurt

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Door de weeks (als onze dochter wakker wordt) ga ik altijd heen. Manlief hoort het niet eens. In het weekend gaan we om beurten uit bed om met haar naar beneden te gaan. Meestal is ze rond 6.00 uur wakker. De een kan dan uitslapen tot 8.00 uur en de ander tot 9.30 uur. Vandaag was het mijn opsta-beurt en ik zat om 5.20 uur beneden. Holladiehee! Vind het niet zo erg en ik kan er straks weer even induiken!

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Om de beurt.

Gisteren mocht ik uitslapen. Heb ik nooit behoefte aan, maar gisteren was ik doodop. Manlief ligt nu nog lekker te slapen.

Vandaag was zoon nette tijd wakker: 7.15. Nieuwe tijd: 6.15. Heerlijk zo'n extra lange dag!

3. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ik! Eigenlijk altijd. Ik ben bij het eerste kreuntje al wakker en man niet. Ik ga dan gewoon ipv wachten tot ze bij wijze van een half uur huilt totdat man er pas wakker van wordt. Bovendien maakt hij alles en iedereen wakker als hij zou gaan 's nachts, dus word ik alsnog wakker, heeft dus geen zin.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

:d lief! :d

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hier ook zo. Hij vind het ook helemaal niet erg want vaak is hij toch al wakker.
    'snachts wordt ze eigenlijk nooit wakker.

6. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Hier eigenlijk om de beurt.

Als vriendlief moet werken dan ga ik er uit, en andersom. Moeten we beiden werken ook andersom. Word mijn vriend niet wakker van ons zoontje en ik ben al een paar nachten geweest, dan maak ik hem wakker ;)

Vanmorgen 6.30 oude tijd... ik had de klok nog niet verzet dus dan voelt het minder pijnlijk haha! En ik moet zeggen... het ziet er best gezellig uit zo vroeg en met die wit bevroren daken en auto's!

7. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Geen van beide. Wij hebben voorbeeldige slapers!!

8. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik,alllltijd!
    Hij is geen ochtend mens en kan slecht tegen gebroken nachten...
    Ik juist vrij goed

9. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Meestal gaat mijn vriend en 's nachts uit, gewoonweg omdat hij hem eerder hoort dan ik! Als ik hem eerder hoor ga ik.
    's ochtends ga ik eruit... Maar zoals vandaag zijn we samen opgestaan!

10. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    snachts ga ik altijd. Voor de oudste is hij er nog nooit snachts uit geweest. Voor de jongste wel, toen ik net was geopeerd.
    Maar het "gewoon" er snachts voor haar uit gaan kan ik waarschijnlijk ook op 2 handen tellen.

Door de week lig ik max een uur langer. Maar das meestal maar 2 dagen per week. In het weekend slaap ik praktisch nooit uit. Van de week had hij vakantie waarvan ik 2 dagen iets langer heb gelegen dan normaal. Ben wel 1x smiddags gaan liggen omdat ik doodop was. Over het algemeen vind ik het wel prima zien. Ik functioneer gewoon beter als ik niet echt uit slaap.

11. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Mijn vriend gaat trouwens altijd naar beneden omdat onze dochter ook altijd papa wakker maakt.
    Soms zijn er uitzonderingen en komt ze naar mij toe, zoals vandaag.

12. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Niemand ze hebben allemaal keurig geslapen incl de jongste! :D

Maar anders ga ik er meestal uit, vind het nooit erg. Maar wij hebben hier eigenlijk geen nachtbrakers hier ! Dus ik mag sowieso niet klagen!

13. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik ga er hier altijd uit. Ik woon alleen met mijn zoontje, dus ben ik zoals vanzelfsprekend altijd de pineut ;). Maar ook als mijn vriend (vader van mijn zoontje) er is, ga ik er alsnog altijd uit. Ik ben het gewend. Heel soms gaat hij er smorgens uit zodat ik nog even kan uitslapen, heerlijk!!

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik....vanwege het feit dat de jongste nog borstvoeding krijgt en ik niet werk (buitenshuis dan ;) ) en mijn man wel fulltime. Bovendien werkt hij in ploegendiensten waardoor ik hem soms niet eens kan vragen op te staan 's nachts omdat hij er niet is ;) . Dus het is zo gegroeid.

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Altijd ik, maar dat vind ik niet erg. De kindjes gaan ook veel beter weer slapen als ik het doe.

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik word altijd wakkermals zoonlief wakker is. Manlief snurkt dan rustig door. Ik maak hem dan wakker zodat hij naar beneden gaat en ik nog verder kan slapen (zoals vandaag). Zeker als manlief er toch op tijd uit moet ivm werk.

We werken beiden onregelmatig dus geen vaste afspraken wie er wanneer uit mag slapen.
    Opvallend is wel dat, als ik slaapdienst heb, manlief wel wakker wordt als zoonlief begint te kletsen.

17. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Mijn man gaat er altijd uit snachts en sochtends. Ik geloof dat ik dit soort dingen niet meer trek ook, jaren alleen geweest met de meiden die allebei vreselijke nachtbrakers waren. Voor mij niet meer!

18. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    's Nachts sta ik altijd op voor de kinderen, maar 's ochtends staan we eigenlijk altijd gelijk met het hele gezin op. Heel soms blijft één van ons een half uurtje of uurtje langer liggen maar dat is echt 5 keer per jaar ofzo.

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik, mijn man is nog nooit opgestaan om eerlijk te zijn. Maar scheelt dat ik weer snel inslaap en een ochtendmens ben.. bij mijn man is het andersom dus het boeit me niet zo. Daarbij werk ik niet (al moet ik nog vroeger op als hem ivm school psz etc).

20. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik, maar ik heb er ook nietzoeen last van als ik 4 keer op moet..
    Zelfs niet als ik zwanger ben. :)

Deel Deze Pagina