Wie is er bij jullie de pineut bij nachtbrakers???

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sukke, Oct 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Wie gaat er bij jullie s nachts/ s ochtends vroeg uit?

1. Ik

2. Hij

3. We doen het om de beurt

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

Sep 13, 2011
    2,089
    204
    63
    NULL
    NULL
    Hij wordt 's nachts nooit wakker, maar mocht het voorkomen doe ik het! Maar goed, wij hebben dikke vette mazzel gehad, met twee maanden sliep hij al door, en met drie maanden zelfs al 13 uur zonder nog een voeding tussendoor!

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    3,709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik kon niet stemmen....Ik heb namelijk snachts om de drie kwartier een kleintje aan mn borst.... Dus zijn er andere wakker, tja dan moet mn anderen helft er wel uit.... Mocht het zo uitkomen dat ik "vrij" ben doe ik het ook wel...

Normaal ga ik er uit.... Alleen heeft dochter een voorkeur voor papa...

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier ookzo'n man die 's nachts niks hoort... Behalve als er echt iets is dus. Dan is hij eerder uit bed dan ik is inmiddels gebleken.
    Hij geeft zelf ook toe.. Feit dat ik toch wel wakker wordt speelt daar best een rol in.

Na 5 jaar ben ik wel gewend aan het vroege opstaan... Vandaag 7 uur eruit vond ik dan ook niet zo heel erg... (Toch uurtje extra slaap gehad ook)
    Normaal is ze ook om 7 uur wel wakker namelijk :)
    Vind het ook wel gezellig zo met z'n 2tjes beneden... Verhaaltje lezen, film kijken of gewoon zoals nu...
    Dochterlief is een microfoon aan het knutselen en ik zit er bij met de iPad en help waar nodig maar op zich is ze zelf lekker bezig zo.

4. huggybird

huggybird Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,738
    803
    113
    Over het algemeen hoeven we er niet uit, maar soms als ons meisje gedroomd heeft moet ze even getroost worden. Het hangt er vanaf hoe laat het is wie haar het eerste hoort, als we net een uur slapen ben ik zo vertrokken dat ik haar niet hoor en gaat mijn man er uit, dit tot halverwegen de nacht ongeveer, hij slaapt in de ochtend weer als een blok en dan hoor ik haar het eerste, dan ga ik naar haar toe.
    Als ze wakker is geworden in de ochtend en ze komt naar ons toe komt ze bij mij. Behalve als we de avond er voor zeggen dat ik mag uitslapen, dan doet ze heel stilletjes en gaat ze naar papa.
    Meestal slaapt papa uit op zaterdag en ik op zondag.... Nu kwam dat niet zo uit met een schilder die gisteren om half 9op de stoep stond, en dan ga ik er uit op mijn "uitslaap dag" ik ben dan toch wakker en heb honger dus dan laten we papa lekker liggen en nemen vast een licht ontbijten om straks lekker samen warme broodjes te eten.
    Hier dus ongeveer om en om.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    We zijn samen de pineut...aangezien manlief de kids doordeweeks vrij weinig ziet staat hij in het weekend samen met ons op.

6. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snachts ben ik altijd de sjaak maar in het weekende doen we om en om uitslapen maar snachts altijd nog ik

7. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Moet trouwens nog vertellen dat aan het einde van mn zwangerschap en toen onze middelste niet zo lekker was hij had aangeboden om wel op te staan wanneer hij wakker zou worden. Anyway, ventje werd dus ook wakker en tikte hem aan dat hij aangeboden had eruit te gaan, kreeg ik als reactie: 'Ja dikke kanus' en hij draaide zich om haha. Nou dat is echt geen tekst voor hem en volgende dag kon hij zich er ook echt niks meer van herinneren. Op het moment was ik echt kwaad maar moet er nu wel om lachen.

8. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Diegene die wakker wordt van de kids, gaat er uit. Wij moeten er vaak nog 's nachts uit, dus alleen ik of alleen hij is niet vol te houden. Vanmorgen waren ze allebei na 8 uur wakker, nieuwe tijd. We hadden dus mazzel. :D

9. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    Ik neem die taak altijd op me .. Vind t niet zo erg hb gelukkig geen nachtbrakers of vroege vogeltjes dus bn btj verwend :p

Man is volgens mij nog nooit snachts opgestaan .. Wel Es' als k al sliep .. Bijv rond 1u ofzo oudste getroost
    En een hele tijd stond hij wel op met de oudste Maarja ik volgde toch snel genoeg ... K ga dan altijd luisteren haha dus kan echt niet doorslapen ik hoor de kinderen ook direct .. Bij man moeten ze echt een tijdje roepen of huilen wilt hij uit z'n slaap gehaald worden hihi

10. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Zo zijn dochters hahaha

11. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Meestal ben ik in de nacht en de vroege ochtend het eerste wakker. Mijn vriend slaapt overal doorheen....

Ik vind het ook niet heel erg tenzij ze er echt een potje van maakt. Mocht het zijn dat ik even klaar ben met de gebroken nachten en ik geef dat heel duidelijk aan dan slaapt hij op de een of andere manier anders en reageert hij op haar.

12. Kuona

Kuona Fanatiek lid

Dec 7, 2007
    1,258
    6
    38
    Ik ga er 's nachts uit als onze zoon wakker wordt (hij wil alleen mij) en mijn vriend gaat er uit als onze dochter wakker wordt. 's Ochtends gaan we er om en om uit. Dochtertje is een vroege vogel, dat zou ik echt niet trekken als ik er iedere dag zo vroeg uit zou moeten. In het weekend slapen we tot max. 9 uur. Mijn vriend kwam vannacht ook laat thuis, maar no way dat hij tot 13 uur blijft liggen hoor. Rond 9 uur (nieuwe tijd, dus hij had geluk) zijn we hem wakker gaan maken, vindt hij ook helemaal niet erg.

Overigens word ik ook altijd eerder wakker van de kinderen, maar dan maak ik toch mijn vriend wakker als het zijn beurt is. Hier is het echt 50/50.

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Nog nooit mee gemaakt.... maar denk om de beurt

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Beide, wie haar op dat moment hoort staat gewoon op.
    Als één van ons echt heel moe is en niet kan opstaan zeggen we dat gewoon.. Dan staat de ander even op. Mira is nooit voor 8 uur wakker in de ochtend(meestal zelfs pas tussen 8.45 en 9.15) dus daar zijn we beide niet de 'pineut' in :p

15. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    mijn man gaat er uit. Ik hoor 's nachts als ik slaap dus ook niks!

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Mijn man gaat dan uit. Als ze nou een keer heel vroeg wakker zijn, en als ik uitgeslapen ben, dan sta ik met de kids op :) En dan slaapt mijn man een uurtje of 2 uit.

17. Onder water

Onder water Niet meer actief

Soms een periode gehad dat ze af en toe wakker werd. Meestal is mijn man dan de klos. Hij kan er ook gewoon veel beter tegen als ik haha.. in de ochtend( weekend) idem dito, ze probeert het niet eens meer bij mij. Gelukkig is mijn man een vroege vogel. Ik ben echt een avondmens.

18. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Idem! Ik ben ook de pineut, maar zodra ik de kleine hoor, dan kan ik niet meer in slaap komen. Dus dan sta ik maar op. Mn man slaapt er door heen. En komt op zijn vrije dagen er eens uit rond elf uur.

19. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    ikke dus als alleenstaande moeder ;) hahaha moet er dus altijd uit... ;)

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hier is het verdeeld.. net hoe het uitkomt. Eerst sliepen we altijd een dag uit in het weekend maar nu zit Louise op zwemles en moet om 8 uur in het zwembad zijn op zaterdag dus doen we om en om de zondag uitslapen.

Share This Page