Hier verwachten we de kleine in januari, dus we moeten nog wachten op de 'actie', maar ik heb wel een vermoeden over de verdeling. Ik ben een ochtendmens, hij een avondmens... Dus logischerwijs start ik de dag, ook als dit heel vroeg is . Hij doet dan de eventuele avondvoeding of haalt de kleine uit bed voor de avond/nachtvoeding als ik borstvoeding geef en verschoont dan ook. Zo kan hij in de ochtend lekker blijven liggen. Ik vind het overigens ook, vooralsnog, geen probleem om er bij alle voedingen/nachtelijke perikelen uit te gaan. Hij moet 's ochtends weer fris en fruitig zijn voor werk... Ik ben 'thuisblijfmoeder'. Niet dat dat minder zwaar is, maar ik kan sneller overdag even een uiltje knappen dan hij... Maar straks maar even 'echt' avonturieren .
Mijn man geeft niets om uitslapen en mijn dochter is meestal rond 8 uur wakker dan gaat hij eruit... wij hebben vrijdagavond de klok al gedaan zodat de kleine er het hele weekend aan kon wennen (hadden verder ook geen tijdafspraken ofzo ) en het werkte perfect! Ze was vanochtend rond 8 uur nieuwe tijd wakker...
Ik, manlief is doof aan 1 oor en hoort haar bijna nooit en hij werkt 80 uur in de week. Maar ik ben geen ochtend mens totaal niet, vanmorgen konden we beiden uitslapen omdat de kleine bij oma is, lig ik om half 7 klaar wakker in bed grrrrr, ben maar een boekje gaan lezen
Beide in de nacht... Dan is het toch vaak alleen maar even een aai en een deken recht leggen en ze slapen weer. In de ochtend dat slapen we hier vaak allemaal uit. Dus het komt gelukkig bijna niet voor.
Hahaha... Dat dacht ik ook bij de eerste, maar in praktijk werd hij niet eens wakker... (Ja jij geeft borstvoeding), met de krampjes etc zat ik ook alleen..... (Werkte zelf ook full time) Ben benieuwd hoe jullie praktijk gaat.....
Mijn man staat elke dag 3/4 uur snachts op om te gaan werken en werkt dan tot een uurtje of 19 savonds of later dus.logisch gevolg is dat ik eruit ga, het is niet dat ie niet wil maar hij hoort ze gewoon niet en heeft zijn slaap ook hard zat nodig..
Hier slapen we ook nooit uit, zonde van de dag vinden wij, ik ben vandaag wel ziek dus dan neemt hij meteen de zorg op zich ...
hier is het normaal 50/50 ongeveer, de ene keer de ene meer dan de ander. Momenteel gaat mijn man er snachts uit mocht er 1 wakker worden. Ik ben 35 weken zwanger en voor ik eruit ben en er weer inlig kan hij wel 4 keer voor op en neer hahaha. Maar normaal gewoon degene die het hoort
Dochter is over het algemeen geen vroege vogel, meestal begint onze dag pas vanaf 8:00. Meestal is hij degene die er dan uit gaat, maar ik slaap dan niet verder ofzo. Zoals vanochtend brengt hij haar bij me en krijgt ze haar pap bij ons op bed, een andere keer gaat hij vast met haar naar beneden en maak ik me ondertussen klaar. 's Nachts is hij 9 van de 10 keer degene die eruit gaat als ze naar heeft gedroomd oid. Ik hoor het niet of niet goed genoeg om echt wakker te worden. Bovendien duurt het daarna een tijd voordat ik weer in slaap val en man is met een paar minuten weer vertrokken. Soms voel ik me daar wel lullig over al zegt hij dat dat niet hoeft. Afgelopen donderdag hoorde ik haar dus wel en ben ik eruit gegaan, later ben ik er nog een keer geweest om haar een slokje water te geven. Beide keren was het met 5 minuutjes klaar, maar ik heb bijna 2 uur wakker gelegen die nacht...
s'Nachts gaat de gene er uit die de kleinste hoort. ML hoort haar vaak eerder als ik en in het weekend hebben we ieder 1 uitslaap ochtend alleen afgelopen week was ML erg ziek (flinke koorts dus echt ziek haha) dus nu heb ik hem beide dagen laten uitslapen. ML werkt full time + overwerk en ik zit voor 100% in de wia dus kan overdag nog bij tukken mocht een nacht te zwaar zijn maar ik hoef het gelukkig niet alleen te doen s'nachts.
Wij gaan er zo'n beetje om de beurt uit. En als het kan slapen we in het weekend om de beurt uit tot op zijn laatst 9 uur. Ik was er gister om 9 uur uit, mijn man vandaag om 8:50. Zegt ie: ik kom er tenminste voor 9 uur uit . Haha ja zo kan ik het ook! Hij had dus geluk vandaag
99% van de tijd ben ik de pineut, vind het niet erg, hij maakt lange dagen, en hij slaapt er toch meestal doorheen. Als hij toevallig wakker word dan gaat hij eruit
99 % van alle nachtvoedingen van mijn zoontje deed ik, en met met mijn dochtertje doe ik ze als mijn vriend werkt en hij neemt het als hij vrij is 1 voeding per nacht over.
Ik. Vannacht was t ook 2 x feest.. Maar vanmorgen ging vl er uit om zoontje er uit te halen. Kon ik toch nog even blijven liggen
Toen mijn dochtertje nog nachtvoedingen kreeg deden we het samen. Ik pakte haar en gaf evt schone luier. En mijn man maakte het flesje. Dit heeft ze echter maar een maandje gehad. Ik ben altijd bij ieder geluidje wakker dus ik ga naar haar toe wanneer ze nu wakker is. Dan denk ik ben toch wakker, waarom zou hij het ook moeten zijn. Maar hij word meestal wel wakker als ik haar bij me pak en gaat dan ook een fles maken wanneer dat nodig is. In het weekend geeft hij meestal de eerste fles en neemt haar daarna mee naar beneden. Dan kan ik nog heerlijk een uurtje blijven liggen. Ik werk niet, maar ik kan ook niet echt gaan liggen overdag dus hij vind gelukkig dat de zorg voor ons kindje ook af en toe vermoeiend is en dat ik ook wel mag uitslapen soms. Maar later dan 9 uur ben ik er niet uit. Soms slaapt hij ook uit, maar meestal niet eigenlijk.
eigenlijk altijd ik. Maar het is heel lang geleden dat ze 's nachts echt onrustig was, meestal is het een kwestie van pakken (ze slaapt pal naast mijn kant van het bed)-aanleggen-doortukken. Dus daar heeft manlief ook geen rol in. Mocht er een keer een schone luier nodig zijn, wat niet vaak is want ze bewaart de kaka eigenlijk altijd voor overdag, dan ben ik daar ook zoveel handiger in dat ik t wel eventjes doe. Ga ik hem echt niet voor wakker maken. In de ochtend ben ik meestal ook als eerste wakker.
mijn man slaapt nooit uit, die is altijd vroeg, mijn dochter word als ze vrij van school is rond half 8 wakker. ik werk om het weekend en in mijn vrije weekenden ben ik ook vaak al vroeg uit bed. we zitten vaak allemaal al optijd beneden.