Ik ging er eigenlijk altijd voor de oudste uit omdat ik altijd als 1e wakker ben en m'n man er vaak door heen slaapt. En hij heeft erg last van z'n enkel en kan s nachts amper uit bed komen, dus duurt een tijd voor hij bij haar is. 's Morgens is hij bij vroege diensten de deur al uit en bij late diensten ligt hij pas heel laat op bed dus ga ik er uit. In het weekend vaak om en om al is de oudste is de oudste vaak rond 8 uur wakker en dan gaan we er tegelijk uit. Jongste ligt naast me dus daar hoef ik er niet voor uit. Als ik s nachts met haar bezig ben en de oudste wordt wakker, gaat m'n man er heen. Vanmorgen is m'n man er als 1e uitgegaan, ik was ook aardig gaar van een hoop nachtvoedingen. Duurde helaas wel een tijd voor de jongste weer ging slapen. Ben er om half 10 uitgekomen maar heb nog maar 3 kwartier kunnen slapen vanaf 7 uur.
ik werk niet en mijn agrarier dus ik ga er altijd uit. In de kraamweek en keizersnede is hij wel eens opgestaan omdat hersel niet vlot ging. Dus allebei vroeg eruit en ik vroeg eruit elke dag weer mis het uitslapen wel hoor maar ochja komt over een paar jaar wel weer
Komt bijna niet voor meestal hij, want ik slaap er doorheen. 's ochtends zijn we eerder wakker dan hun en staan we gelijk op.
Meestal ben ik de pineut, vriendlief hoort meestal de babyfoon niet en ik zit thuis met ww. Aangezien hij 40 uur werkt is het wel zo fijn als ik eruit ga, in het ergste geval kan ik s'middags nog even naar bed als de kleine slaapt. Daarbij geef ik nog bv en aangezien Jack geen fles of afgekolfde melk wil zal ik toch wakker moeten worden.
Ik ook . Zit nu in de WW (sinds half augustus) dus vind het eigenlijk ook niets meer dan normaal. Maar, ook in de periode dat ik 3 a 4 dagen werkte per week, was ik grotendeels diegene de de kleine snachts deed. Scheeld ook wel veel dat ik tot bijna 17 mnd borstvoeding heb gegeven, dus als er snachts iets was, dan kwam ons meisje toch bij mij uit om te drinken . Mijn vriend wordt vaak niet eens wakker als ze huilt ofzo. Als ik wil blijven liggen dan moet ik hem er uit rammelen en dan ben ik zelf al zo wakker, dat ik net zo goed zelf kan gaan .
Zolang ik met verlof ben ik, hij blijft wakker tot de late fles en ik ga er 's nachts uit en ook 's ochtends vroeg, door de week is hij dan namelijk al bezig met douchen etc om op tijd weg te kunnen en in het weekend ben ik meestal wat sneller wakker als onze kleine man begint te huilen. Dan geef ik m een flesje en slaapt ie daarna nog even in zn bedje en kunnen wij ook nog even slapen, zo niet gaan we er wel samen uit.
In principe probeer ik er altijd uit te gaan omdat ik nu niet werk en mijn vriend vroeg de deur uit gaat en zwaar werk doet. Momenteel moet ik er steeds uit om het mannetje ze speen in te doen en dan is mijn vrien wel eens sneller wakker dan ik, maar in principe probeer ik er altijd uit te gaan. In het weekend wisselen we wel af en laten we elkaar allebei een dag uitslapen.
Ik ben eigenlijk meestal eruit gegaan... In eerste instantie ook ivm de BV en later ook om bijv tutje te geven. Over het algemeen hebben we hier ook een erg goede slaper en hoeven we er bijna nooit uit. Overigens hoor ik haar ook altijd meteen en manlief absoluut niet (als ik thuis ben in ieder geval, als ik nachtdienst heb is dat anders omdat hij weet dat hij er dan uit zal moeten)... Dan ben ik snel weer terug in bed, nog eerder dan dat hij wakker zou worden!
Toen ik bv gaf ging ik er eigenlijk altijd uit (eerste 3/4 maanden) Daarna deden we het eigenlijk altijd om de beurt en dat gaat nu nog steeds zo... Moet zeggen dat Nina de laatste weken heel goed slaapt (even afkloppen!)
Ik mis 1 optie en dat is samen Wij doen het samen. Maar nou gaan we ook niet naar beneden maar mijn vriend haalt zoonlief uit bed en verschoont hem. Dan krijg ik hem en dan maakt hij flesje klaar en ik geef de fles. Dan liggen we nog heerlijk met z'n 3tjes nog in bed tot we eruit moeten. Nou werkt mijn vriend maar 2 dagen in de week ook de ochtend en de rest van de week de middag/avond. Ik werk niet dus we kunnen het vaak rustig aan doen in de ochtend. Als er 1 in de nacht uit moet dan ben ik het omdat ik er wakker van word en mijn vriend niet en als ik hem eerst wakker moet maken moet hij eerst zijn lenzen indoen (-8) om alleen de speen te geven en goed te leggen dus doe ik dat gewoon.
Mijn man gaat er altijd uit. Normaal gesproken slapen de 2 jongsten 's nachts gewoon door, maar als er een wakker is, dan gaat hij eruit. (als er echt hulp nodig is, bv. bed verschonen oid, dan help ik wel) Ik heb nog steeds last van bekken en rugklachten en het duurt na het opstaan een tijdje voordat ik kan bukken en/of tillen, dus vandaar dat hij dat doet.
Ik, maar nooit voor de tv. Mn man werkt fulltime nachtdienst dus ik doe alle nachten. Behalve bij zieke kinderen, dan stuur ik hem er ook uit maar nachtvoedingen en 's nachts wakker, daar ga ik er voor uit. Die 2 nachten dat hij thuis is, krijg ik 'm met geen hamer wakker, dan ben ik zelf veel sneller en ik ben 't gewend.
Om de beurten, om de week blijft de één op zaterdags iets langer liggen tot bv 7.30 uur en de andere op zondag tot zo laat ie wil en de week erna is het andersom. Onze dochter is tussen 6 en 6.30 uur wakker en nu met die wintertijd was het vanochtend 5 uur. Doordeweeks gaat mijn man om 6 uur de deur uit dus zodra ze wakker is kan ik eruit. S´nachts is onze meid nooit wakker.....ehhh misschien 3 keer voorgekomen in 1,5 jaar tijd omdat ze ziek was.
's Nachts ben ik altijd degene die eruit gaat. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik dat ook zo wil. Ik ben dan toch wakker geworden door het gehuil en mijn man slaapt er soms doorheen. Als ik dan toch wakker ben, kan ik er net zo goed uitgaan. Ik weet ook hoe ik die kleine zo snel mogelijk weer stil krijg. Heb er geen problemen mee!
Wij doen het om en om.. ik doe bijvoorbeeld de beeb en me vriend de oudste als die wakker word en de volgende nacht andersom. Ik zit ook thuis en heb ook geen werk me vriend wel dus hij staat elke ochtend o half 7 op maar als onze zoon wakker word na 6 uur dan doe ik hem zodat me vriend nog ff een half uurtje kan slapen... en dan zijn ze beide voor mij.. om 7 uur sta ik op met de oudste 2jaar en om half 8 komt de beeb voor ze flesje dus dan kan ik rustig de oudste verschonen en een bakkie koffie drinken en dan flesje maken en dan hoor ik onze baby boy alweer....
In het begin, met de nachtvoedingen, deden we het samen. Inmiddels ben ik eigenlijk altijd de pineut. Vriendlief wordt gewoon niet meer wakker als zoontje huilt. Behalve als ik er niet ben (gebeurt zelden), dan wordt hij ineens wel van elk kuchje wakker haha. Ik vind het meestal niet erg, meestal slaapt zoontje binnen vijf minuten weer en kan ik ook mijn bed weer in. Maar afgelopen zondagnacht ben ik er 2,5 uur mee in de weer geweest, en toen vond ik het toch iets minder lollig
Toen ze nog baby waren was ik 'de pineut' (dat krijg je ervan als je BV geeft ik vond het niet nodig om hem te laten helpen met nachtvoeding). En nu is degene die het als eerste hoort de pineut. In het begin was ik dat altijd, maar de laatste tijd is het steeds vaker mijn vriend. En als een van de kinderen ziek is, dan slaap ik bij hem/haar op de kamer, zodat ik er meteen bij ben om te troosten (of bed te verschonen indien nodig, of kindje te helpen om in een emmer te spugen). Ik heb maar 'om de beurt' gestemd, maar we houden niet bij wiens beurt het is.