Hai dames, Ik zit met een probleem. Vandaag vertrekken wij vanuit Kaapverdië weer terug naar Nederland. Nu had ik al niet zoveel melkpoeder meer en zojuist heeft mijn dochter per ongeluk de bus met melkpoeder omgegooid waardoor ik nu net te weinig melkpoeder over heb. Ik zal waarschijnlijk 1-2 flesjes te kort komen gok ik... De receptie van het hotel vertelt mij dat er op het vliegveld helemaal geen winkels zijn waar ik melkpoeder kan kopen en er is hier ook helemaal geen winkel niks. Wat zou ik in hoge nood als vervanging kunnen geven?
zou je niet voor deze keer een paar kleinere flesjes kunnen aanbieden of juist met wat meer aangelengd met water, zodat je niet die paar uur kunt overbruggen?
Poeh wat lastig. Ik heb ook een keer in het buitenland zonder gezeten (verkeerd berekend). Ik heb toen met veel moeite een soort melkmoeder kunnen halen. Melkpoeder zoals wij kennen ze in veel landen niet. Ik heb dat toen gemixt met mijn eigen, bijv 4 om 2. Kan je man geen taxi pakken naar een grote supermarkt nog voor je naar het vliegveld gaat? Als dat niet kan zou ik op het vliegveld andere ouders met kleine kindjes aanspreken. Dan heb je geen vervanging nodig. Hoe te vervangen weet ik echt niet .
Ja dit wou ik er nog aan toevoegen. Ik heb dus in die overbrugperiode de flessen wateriger gemaakt. Dan had hij wel een uurtje eerder honger maar zo redde ik het net tot het op was.
Ik zou meer water er im doe. En ik zou op het vliegveld op zoek gaan naar moeders die wel extra bij zich hebben
Ik heb het al berekend met meer water inderdaad maar ik blijf een tekort houden ben ik bang ( of ik ga het juist net aan redden..) ik heb in het hotel een potje met een fruithapje gekregen van het personeel... Als het echt niet anders gaat lukken dan geef ik dat maar hopelijk is het niet nodig! Bedankt voor het meedenken..
Is er mss een apotheek in de buurt waar je kan stoppen op weg naar het vliegveld? Zou er in het vliegtuig geen babyvoeding zijn? Anders zou ik idd andere ouders aanspreken op het vliegveld. Succes!
Geen idee we waren al onderweg naar het vliegveld.. Maar we hadden wind mee dus we waren anderhalf uur eerder aangekomen op Schiphol, hierdoor heb ik het net gered met de melkpoeder die ik had gelukkig!! Bedankt voor het mee denken allemaal