Wauw, wat mooi! Mag ik vragen hoe je dat hebtgedaan? Bruin behang gekocht en knippen maar? Ook erg leuk met dat vogelhuisje! groetjes Lisszy
Ik heb met behulp van een beamer een giga grote olifant met baby olifant op de muur geschildert. Is echt geweldig mooi geworden. groetejs INGRID
Thanks Ja, het was gewoon knip- en plakwerk. De stam was wel lastig. Ik heb drie banen behang met de lange kanten naast elkaar in de woonkamer gelegd, met de achterkant naar boven. Die banen heb ik vervolgens met een klein plakbandje aan elkaar geplakt, zodat het niet ging schuiven. Daarna heb ik met een potlood uit de losse pols de stam getekend op de middelste baan. De takken laten doorlopen op de twee buitenste banen. Dat was dus eigenlijk allemaal een beetje op goed geluk (ik had wel eerst de precieze hoogte van de slaapkamer afgemeten op het behang, zodat de boom niet te hoog zou worden). Daarna uitknippen, goed insmeren met behanglijm (het was vliesbehang), en plakken maar. De blaadjes heb ik gewoon uit staaltjes behang geknipt.
Jemig, wat een werk! Maar het resultaat is prachtig! Ik wou dat ik zo crea was... Overigens gefeliciteerd met je zoontje!
Mijn hubby heeft hele leuke diertjes op de muur geschilderd. We zijn er heel blij mee, omdat niemand het precies zo heeft. (vind ik toch leuker dan al die standaard dingen) Foto's staan in mijn album!
WOW Linda, ik vind je kamertje helemaal super!!! Ik ben helemaal niet zo crea! Volgende keer (als die er komt natuurlijk ) huur ik een van jullie in!!
hahah dankje Eleni! Zag toevallig toen ik voor Djuke buddynieuws kwam plaatsen bij de januari mama's een foto van jouw pasgeboren tweeling; wat een super lieve foto!!!
Ik heb zelf een muurschildering gemaakt boven de wieg/ledikant. Er komen ook nog 2 á 3 canvas schilderijtjes tussen de commode en het plankje. Als ik klaar ben zal ik het resultaat laten zien.
nou ik heb genoeg ideeen opgedaan, weet net dat ik zwanger ben maar weet al wel hoe het kamertje wordt. thanks
Zelf ben ik niet zo creatief, maar ik heb het laten doen door Kidsgraphix. Het is heel erg mooi geworden.
Zag dit topic, ook ff showen hoor ! Is de babykamer van mn zoontje van ondertussen alweer 2 (tijd gaat snel), wordt weer tijd voor wat anders . Pff dit was al een aardige klus dus moet denk ik wel ff wat simpelers gaan bedenken hahaha!
We zijn op zich niet supercreatief geweest, heb wel de standaard hemnes dingen van ikea aangepast. De lijstjes heb ik gevuld met kaarten van Ikea. Zie de commode: