hoi, waar heb je die leuke commode weg, ik zoek nog een speelgoedkastje voor mijn dochter en deze vind ik wel geweldig, lekker veel kleur!
Het is de standaard (witte) ladekast van Ikea uit de Hemnes lijn IKEA | Opbergmeubels | Ladekasten | HEMNES | Ladekast 8 lades We hebben de lades zelf een kleurtje gegeven (4 dunne lagen) met verf van de praxis.
@ Trishka: mooi hoor, die muurschildering! erg gaaf geworden! @ Rosao: Wat leuk, die commode! Wat een leuk idee om zelf de lades te schilderen! Ziet er super vrolijk uit!
Thnx, ben er zelf ook superblij mee. En het blijft erg goed zitten. Helemaal geen bladders, terwijl Thijmen niet zachtzinnig is met lades...
heel mooi! zou hier ook nog passen boven mijn commode! Maar zie het niet zitten om er zelf aan te beginnen kzou ze meteen kopen!
waaw mooi! is dat het draakje van "er was eens..." van prenatal?? leuk seg! ik heb er ook vanalles van, maar niet zo een mooie muurschilderij! Hoe begin je eraan? geprojecteerd? of gewoon uit de losse hand?? prachtig!
Dank je wel. Inderdaad het draakje van Prenatal. Vond de zin "er was eens..." te druk worden. Ik heb het uit de losse hand getekend op een doorzichtig mapje. Daarna met een projector op de muur geprojecteerd en met dikke merkstift overgetrokken. Durfden het niet aan om meteen met stift op de muur te tekenen, daar ik potlood niet goed zag. Vervolgens ingekleurd met simpele plakaatverf die je in een kinderspeelgoedwinkel koopt.
Wat een leuk topic. Allemaal leuke ideeen opgedaan. Ik ben zelf niet zo handig, maar ik wilde graag een muurschildering in de babykamer. Ik heb dus samen met een kunstenares een ontwerp gemaakt en ik ben er super blij mee. Op de paal komt een naambordje, maar die hangen we nu nog maar even niet op
En gelukkig heb ik wel een hele handige man. Die heeft zelf een lamp gemaakt. Het ontwerp hebben we gepikt, maar we konden de lamp nergens in het roze vinden, dus is hij zelf maar aan de slag gegaan
wij hebben een gedicyt op de muur boven de commode en "goffy" gordijnen (knuffeltje van happy horse) gemaakt door mijn handige schoonmoeder
wauw wat een mooie ideen gezien hier ! kan niet wachten tot ik lekker crea aan de slag kan ! jammer dan t topic afgelopen ( ofja aant eind was en dat ik niks meer kon kijken ) is .. x