Hi meiden! Heb een vraagje over de box! Zag in de winkel een box van Bopita en die zag er mooi en stevig uit. maar vond em ook best prijzig! 300 euro geloof ik...was bij Babydump. Nu zag ik ook een box van .. (? waren 3 letters geloof ik) en die was afgeprijsd naar 130 euro..Zou deze box echt veel slechter zijn als die duurdere boxen? Hoef nm niet per se een la eronder... dus gewoon wit en stevig is wat ik zoek! Heeft iemand anders een suggestie voor een mooie en stevige box? Thanks meiden! x
ze zullen mekaar niet veel onder doen hoor. maar mischien een tip de duurdere boxen zijn op marktplaats veel goed koper
Maar dan zijn ze gebruikt...niet dat ik dat zo'n heel groot probleem vind..maar mn man wil dat soort dingen dan liever nieuw hebben... Zal eens op mn gemak in de winkel kijken naar die boxen.. x
Daar heb ik ook gekeken voor die bopita box maar daar vond ik ze nog best duur... Uiteindelijk heb ik er één van mijn collega gekregen (geen bopita, maar gewoon een simpele).
een I-box? Waar kan ik daar een plaatje van vinden? Vind nm de bopita boxen wel heel stevig er uit zien...gewoon netjes. Ga wel even googelen voor de i-box anders. x
Het doet niet op of onder, maar het zijn meer de merken. Je moet het zien als een shirt van h&m of diesel. Met allebei niets mis, maar de ene een tikkeltje duurder, merk hé.. ?
Wij hebben een prima Bopita box met korting van Prenatal en echt geen 300,00 voor neergeteld hoor. Het waren er volgens mij +/- 100 euro's die we hebben betaald. Als je op de website kijkt van Bopita dan zie je de verschillen en overeenkomsten. Zo heeft iedere box evenveel garantie is volgens mij allemaal van hetzelfde soort hout. Verschil zit hem in de dikte van de bodemplaat volgens mij en de afwerking. Ik vind dat je Bopita onrecht aandoet als je zegt dat je enkel betaalt omdat het een merk is, er zijn wel degelijk verschillen met de goedkopere boxen voor mij (zoals er ook verschil is tussen een goedkoop en duurdere t-shirt). Ik snap je man dat hij liever een nieuwe box wil dat wil ik (als man) ook liever, is puur het idee. Dat betekent dus niet zoals gezegd dat je 300,00 moet neertellen voor een kwalitatief goede box, succes met jullie keuze.
Bopita is een merk dat bekend staat om zijn degelijkheid, kwaliteit en goed stevig materiaal. Dus daar betaal je ook voor. waarschijnlijk heb jij bij Babydump ook het merk TWF zien staan. (TheWoodFactory) dit zijn ook gewoon goede boxen maakt gewoon wat simpeler gemaakt, maar zeker niks mis mee. Belangrijk aan een goede box is de stevigheid van de bodemplaat waar het kindje op komt te liggen, bij sommige boxen is deze maar heel dun. Ook belangrijk is de manier waarop de bodemplaat omhoog gehouden wordt. Bopita werkt eigelijk altijd met grote blokken die je tussen de spijlen klemt, dat is wel een van de meest veilige manieren omdat dat veel gewicht aan kan. Hoogte is ook niet onbelangrijk. Sommige boxen zijn erg laag waardoor je hem eerder naar beneden moet zetten.
Kleine aanvulliung, we hebben de Bopita Brent en deze werkt niet met blokken tussen de spijlen maar met een schroefsysteem.
Ik heb een tweedehands Bopita die er werkelijk waar nog perfect uitziet voor 25 euro . En dan niet via Marktplaats maar via een briefje bij de AH (lang leve mijn moeder die dat soort dingen in de gaten houdt).
De Bopita Box viel me inderdaad op door zijn degelijkheid... Ik vroeg me gewoon af waar het verschil in zat... Prijsverschil was zó groot! Zal eens even verder zoeken wat de Bopita box in verschillende winkels kost! x
Je zegt dat er niet persee een lade onder hoeft te zitten? Bij de babydump hebben ze nu een bopita box "charlie" in wit,creme,blan en zilver in de aanbieding voor 119 euro....zonder lade. Wij gaan deze van het weekend halen.Heb hiervoor een box met lade gehad maar gebruikte hem haast nooit.
nee hoeft van mij niet....hoe meer lades/ruimte hoe meer zooi... Kijk 119 euro is een net bedrag voor een box! maakt die lade een box zoveel duurder joh?! x
Wij hebben deze box en zijn er helemaal happy mee... Het is de Bopita Brent. kost Eur. 119,00 bij de babydump... Bopita Brent Wit | Boxen | Baby-Dump
Ik denk ook dat de box die je bij de babydump hebt gezien van TWF is. Wij hebben deze box gratis bij het kamertje gekregen. Moet toegeven dat we dachten dat de box niet veel soeps zou zijn aangezien deze cadeau werd gedaan. Maar de box valt echt niet tegen. Ik vind hem behoorlijk degelijk. De verstelbare plank is degelijk en wordt door grote schroeven goed op zijn plaats gehouden.
Neem een kijkje op marktplaats. Wij hadden ook een dure box op het oog en via marktplaats hebben we dezelfde box voor heel weinig kunnen overnemen. En deze box is bijna niet gebruikt want het kindje wilde niet in de box.
De lade is vaak bijna het duurste van de hele box. Op de Box Rocco van Bopita kost alleen het ladeblok (adviesprijs van Bopita) euro 100-, extra.
Hoe is de ene box beter dan de ander... het is toch gewoon een omgedraaide 'kooi'? Ze hebben vast wel een veiligheidskeurmerk en dan zijn ze dus allemaal veilig genoeg.