weet iemand tot welk gewicht een Mammut krukje kan dragen? ik heb nu nog van die plastic kuipstoeltjes voor de kids, als ze bij de salontafel zitten te kleuren , nu is de oudste daar te groot en te zwaar voor, door het laminaat en zijn gewicht (niet dat ie te zwaar is) glijden de poten uit elkaar. ik denk, als ik nu een paar mammut krukjes haal, maar ik wil er ook wel es gezellig bij gaan zitten kleuren. opgevouwen bij de salontafel maar kan een volwassene ook nog op zoń krukje? of kan ie dat niet aan. ook in combinatie met het laminaat dan.
ik heb pas nog op zon krukje even gezeten en ik weeg 100 kilo. en ben er niet doorgezakt haha.maar ik denk dat ze toch wel echt meer geschikt zijn voor kindjes misschien tot 40 kilo ofzo??
Je hebt het over die ikea krukjes? Wij hebben de stoeltjes ervan en zelfs mn man houden ze..(100+).. We hebben er wel rubbertjes onder geplakt...
die kunnen veel hebben hoor wij zitten er ok regelmatig op en zijn beide rond de 80 kilo ze kunnen dus zat hebben
wij hebben die stoeltjes. mijn zoontje heeft ze op de kamer. ,maar ik gebruik ze regelmatig om even op te staan als ik ergens niet bij kan het gaat altijd nog goed,. geen deuken erin ofzo.
Hier ook en geen problemen met gewichten boven de 100 kg. Zijn erg makkelijk als je een keer iets boven je hoofd moet doen hoor
Veel shopplezier. Moet eerlijk zeggen hier bevallen de stoeltjes beter dan de krukjes. Zit je iets makkelijker Daan zit nooit op de krukjes gebruikt altijd de stoeltjes, zijn wel duurder
ik zat er vroeger met 130 kg nog op hihi en nu nog steeds en weeg nu ongeveer 57 kg dus denk wel je er op kan zitten hoor
ik schommel ook zo tussen de 65 en 70 kg, dus dan moet dat wel kunnen dan. nu nog even kijken wanneer we naar ikea kunnen, is niet echt naast de deur jammergenoeg zit er precies tussenin, groningen is een uur en almelo ook.