Hallo allemaal! Eind mei krijgt Bas een broertje of zusje, meisjesnamen hebben we genoeg! Maar jongensnamen is wederom een 'gevecht' De naam bas hebben pas met ruim 35 weken gekozen, nu wil ik er graag wat eerder bij zijn maar we zijn het totaal oneens met elkaar. Wie helpt? Graag wel een nederlands klinkende naam.. Zelf vind ik erg mooi: Bas en Jurre Bas en Jord Maar beide namen vind mijn man helemaal niks.. Ben benieuwd!! groetjes
Ik moet meteen denken aan Bo (Maar dat komt mss wel door de katers van me zusje, die heten ook Bas en Bo)
Bas en Thijn Bas en Luc Bas en Stan Bas en Jens Bas en Niels Ik ken je gevoel. Mijn man en ik konden het ook niet eens worden wat betreft een jongensnaam, meisjesnamen hadden we zo.
Ik dacht ook aan Bas en Tijn, Bas en Luuk.. Bas en Sven Bas en Twan Bas en Tijmen Bas en Rick Bas en Hugo
- Bas en Koen / Coen - Bas en Gijs - Bas en Rik - Bas en Stijn - Bas en Pieter - Bas en Dirk - Bas en Ralf - Bas en Thijs - Bas en Paul - Bas en Jonas - Bas en Len - Bas en Rob - Bas en Pim - Bas en Kevin - Bas en Luc - Bas en Ard - Bas en Ger - Bas en Kai - Bas en Noah - Bas en Otto - Bas en Simon - Bas en Teun - Bas en Vigo - Bas en Wessel
Hallo allemaal! Wat een reacties! Leuk! Cem: erg mooi en had anders ook nummer 1 geweest ware het niet dat het oppasjongetje zo heet... Niels: zoontje van vriendin, had anders ook hoog gescoord! Bas en Rick = gaat op het lijstje Bas en Thijs : whoa... twijfel.. Bas en Jelmer: ook erg leuk en kanshebber, helaas kennen we al iemand met die naam! Ben benieuwd welke namen er nog meer voorbij komen, het hoeven niet persé namen met één lettergreep te zijn. Vind het misschien wel mooier klinken om er een naam bij te hebben met 2 lettergrepen. Bedankt!!
Joep is niet echt onze smaak.. Ik heb de naam thijs laten bezinken en staat nu bovenaan! Hopen dat manlief het ook leuk vind. Meer suggesties zijn welkom!!