Hallo meiden, Ik weet dat er al heel veel topics zijn...maar toch sluiten ze niet echt een op mijn wensen.. Ik ben zwanger en vind namen kiezen heel moeilijk. Ik houd van kort (max 4 tekens) en stoer. Ik weet nog niet of ik een meisje of jongen krijg en zou het fijn vinden als jullie me konden helpen met wat namen. Dit is wat ik leuk vind..Levi,Sem,Mees,Raf of voor een meisje Sam,Mila,Liz,Saar,Lise......maar manlief is het er niet mee ens of ze komen al in onze omgeving voor. Hopelijk kunnen jullie me helpen!!! Alvast bedankt.
Dit zijn bijna alle namen die wij op ons lijstje hadden staan en wij hadden hetzelfde probleem...ik mis alleen Femm en Ize
haha..leuke smaak heb je dan.. Femm hebben we al(in omgeving) en Ize lijkt weer te veel op Isa..en dat vind ik minder. Toch bedankt meid. ps Fijn dat je nu het geslacht weet he..kun je je op 1 naam richten..
Ik ben dacht voor meisje Puck, kim Jongen: Goos, Bram, Duuk, Jesse, Best lastig zelf zit er heel veel meisje meisjes namen in mijn hoofd
altijd lastig namen! Bij ons in het lijstje toen ik zwanger was Jongen: kick, gijs , Enzo meisje : robin, renee, neeltje We hebben uiteindelijk een zoon gekregen en die heet dus Enzo. succes ermee, want weet dat het lastig is vooral als je niet samen op 1 lijn zit.
Wij krijgen een meisje, maar als we een jongetje zouden krijgen, zouden we hem Tim noemen. Vind Tijs ook mooi De meisjesnaam die we hebben is langer.
Oeh, wij zoeken ook een korte krachtige naam. En heel grappig, maar ik zoek vooral een meisjesnaam.....heb echt in mijn hoofd dat we een meisje krijgen. Nouja, Tess is dus voor jullie nog een optie. En ik ben nu door jullie op een leuke naam gestuit....Maar we zijn er nog lang niet uit. Eerst maar eens de 20-weken echo afwachten. Voor een jongetje: senn, sepp, bram en jur vind ik leuke namen, maar komen uit mijn omgeving.
Een meisjes naam waren wij al over uit. Maar nou blijk ik in verwachting te zijn van een jongetje.. hahaha zul je altijd zien he We zijn er ontzettend blij mee.. En vanaf het moment dat ik het weet, wil ik ook niet anders meer dan een kereltje Helemaal geweldig. De naam is inderdaad lastig. Wij vinden tot nu toe deze namen erg mooi: Noah Liam Lucas
Leuke namen, jammer dat je man ze minder vindt. Dat probleem hadden we hier ook. Wat ik nog hele leuke meisjesnamen vind zijn Nova en Nika. Helaas komen deze namen in onze kring al voor. Maar gelukkig Saar niet, wat wij een erg leuke naam vinden.
Leuk!!! Voor een jongen hebben wij Sam, Thom, Joep, Bob, Gijs, Guus, Mees, Max, Raph (1e en 2e al in gebruik en 1 van de andere namen vanaf juli ) Voor een meisje: Roos, Puck, Lieve
Onze zoon heet Mart Ik vind voor een jongen ook leuk: Tim, Luc, Jort, Mike Meisjesnamen vind ik moeilijker te bedenken..
Onze zoon heet Ties, een tweede gaat Sam heten. Voor een meisje hebben we Nina. Sem Finn Mats Twijg Mik Ram Tess Puk Mees Moos Sam Daan Tim Liv Liz Fien Tup Job Bob