Hier ook bij beide kindjes Kruidvat voeding gebruikt, en dat gaat gewoon helemaal goed. We zijn erg tevreden
Hier ook meteen begonnen met de Kruitvat Standaard en gebruik het nog steeds. Zoontje doet het er nog steeds goed op. Zoontje heeft weinig last gehad van krampjes enz. Soms pak ik wel mis in het schap. Maar heb altijd genoeg voorraad in de kast staan zodat ik nooit zonder kom te zitten. De voeding is volgens mij gewoon erg gewild.
hier na de bv overgestapt op AH eigen merk. Is 50ct per pak duurder dan kruidvat, maar zoals al genoemd: kruidvat is minder vaak open, kom vaker bij AH, meerdere ah's in de buurt, en mochten die het niet hebben kan ik zelfs nog etos pakken. Heb al vaker gehoord dat eigen merk wel eens op zijn in de winkel (ook van ah en etos trouwens hoor), vandaar mijn keus voor die met net iets bredere verspreiding.
PS, heb via MP een oude friso bewaarbus gescoord, mét handig afstrijkrandje! prima! de nieuwe bussen zijn ook los te koop geloof ik.
Zo'n bewaarbus heb ik ook! Ik twijfel nu tussen de Bon Bebe voeding (is hier het meest verkrijgbaar) of de Nestlé. Ik ben erg tevreden over nestlé producten in het algemeen. Die kost 8,50 per pak en is ook zo goed als overal te verkijgen...
Joh wat jammer dat ze je andere voeding lieten meegeven! Was helemaal niet nodig geweest en heeft je alleen maar extra geld gekost. Voor de meeste kinderen maakt het namelijk helemaal niet uit als ze op het kdv een ander merk drinken als thuis, en al helemaal niet bij kruidvat en nutrilon, omdat die zo ontzettend op elkaar lijken.
ik moet voor mijn kindje ook eigen voeding meegeven, omdat ze daar nutrilon geven, en ik AH eigen merk. Och, hij zit er nu 2 maanden 2 dagen pw, en heeft net 1,5 pak op. a 6,50 euro, zal dat je de kop toch niet kosten?