En kan deze trein nitwit verder helpen. Ik ga deze week met de trein van Breda via Brussel naar Parijs. echter kan ik niet vinden of het vertrek in Breda centraal station is of wat ik ook weleens hoor voor dit soort reizen vanaf Prinsenbeek. Op het ticket staat gewoon Breda - Brussel zuid. We reizen met de eurocity en vanaf Brussel met de Eurostar. uiteraard kan ik gaan bellen maar weet ook niet goed waarheen. Ns klantenservice ? We hebben geboekt via Omio maar ook daar staat nergens echt een telefoon nummer voor vragen alvast bedankt
Bij internationale reizen boek je een ticket van deur tot deur, maar je moet zelf je reisschema maken. Dat kan ook op nsinternational.nl.
De trein naar Parijs gaat via Breda. Dochter heeft er een keer stil gestaan vanuit Parijs maar durf niet te zeggen welk station.
Als er Breda staat, gaat hij vanaf Breda, niet vanaf Breda prinsenbeek. Wij zijn afgelopen winter via breda naar antwerpen gegaan, dat was ook met de eurocity. Voor informatie over internationale treinreizen kun je altijd terecht bij de NSinternational.nl website en klantenservice, ook als je daar niet hebt geboekt.
"de trein naar parijs" kun je niet zomaar zeggen. TS heeft twee verschillende treinen, een vanaf breda naar Brussel zuid de Eurocity, daarna een trein van brussel zuid naar Parijs de eurostar. als je bijv. vanaf rotterdam reist heb je wel een directe eurostar naar parijs. die stopt niet meer in nederland.
Als ik nu in de app kijk staat er dat de trein (eurocity) naar Brussel zuid vanaf spoor 5 (Breda )vertrekt , je hebt ongeveer 15 minuten overstap tijd.De trein gaat 1x per uur op (bv) 9.42.Hij vertrekt niet vanaf Prinsenbeek maar Breda zelf. Heb je ook een ticket vanaf Brussel naar Parijs?Als je kijkt in de app van NS internationaal zie je dat er 2 mogelijkheden zijn,overstap in Antwerpen of Brussel Midi.
Ik ben laatst geweest. Door werkzaamheden verviel mijn trein en moest ik ook via Breda naar Brussel Zuid (midi) en daarna overstappen op de Eurostar naar Parijs. De trein vertrekt vanaf Breda centraal.
Mijn brein las. Wie is er wel eens op teenslippers naar Parijs gegaan. Ik dacht wat een vraag en wat denk je zelf, is dat een goed idee hahaha. Maar goed je hebt niks aan deze reactie ik vond t wel heel grappig.