Wie o wie maakt er hier zelf diksap-ijsjes en kan mij vertellen hoe? Ik snap dat je ze in moet vriezen , maar waar haal ik evt. vormpjes, ijsstokjes, etc? Lijkt me voor het warme weer (als het weer terug komt...) een lekkere traktatie voor de kleine man. Liefs!
Ik heb ooit bij de blokker van die ouderwetse bakjes gekocht met stokjes ( plastic). Wie weet dat ze ze daar nog hebben. Koste geen drol in ieder geval. Je brengt me nu wel op een idee hihi ga ze gelijk vullen. Groetjes Kim
BIj de action, xenos zie ik ze vaak wel liggen. Zijn een ijsjesvormen waar je een stokje in steekt. EN die mogen dan zoals je zelf ook weet zo in de diepvries... Danoontjes kunnen trouwens ook in de diepvries he?! Ook eens lekker...
Ik heb inderdaad ook zo'n ijsvorm ding gekocht, denk bij de Action of de Xenos.. Deze had toevallig stokjes in de vorm van winnie the pooh, teigeitje en knorretje. Een beetje meer houvast dan alleen een dun stokje.
ik heb er laatst 1 gehaald bij de xenos, voor 2.50 geloof ik, er waren 2 soorten, met korte en langere stokjes, ik heb ze met de langere stokjes genomen, zodat ik ook kleine ijsjes kan maken. ideaal.