Wie is er 'fout'?

Discussion in 'De lounge' started by Shaddixxx, May 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Precies, ze zijn er bijna nooit, het is zonde om daar geld aan uit te geven.. Daarnaast heb ik niet zo'n grote tuin, met een tuinset en Damien z'n glijbaan is ie echt zo goed als vol. Plus ik hoop ook eigenlijk dat ik hier niet zo héél erg lang meer hoef te wonen.

2. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    wat een zeikerd van een buurman,lijkt mijn onderbuurman wel,die is precies zo!

mijn buurman was dan nog wel zo laf om alleen zo te doen tegen mij alleen,dus hij zei nooit wat tegen mijn man ofzo..

wij kregen een x een nieuw bankstel binnen en tja dat maakt wel wat herrie, toen zag ik hem dus heel snel langslopen, (om te klagen)maar hij zag dus mijn man en rende toen snel weg

dus toen was ik het zat! mijn man en broer hebben aangebeld bij hem,en hem eens even goed duidelijk gemaakt,dat wij hier ook leven net zo goed als hem..
    en dat als hij ergens last van heeft,dat hij dan maar langs moet komen als mijn man thuis is,om een hartig woordje te praten:D
    we hebben nooit meer wat van hem gehoord!!
    dus lekker rustig hier!

3. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    jeetje,wat een eikel van een buurman zeg,sorry dat ik het zo zeg hoor.
    je schreef al dat jou zeurende buurman bevriend was met de buren waarvan de hond blaft??
    die houden mekaar gewoon de handen boven het hoofd.
    de honden van jou vriend zijn getraind en dragen een anti blaf band,laat de politie maar komen,want dat is volgens mij al bewijs genoeg dat het jullie honden niet zijn hoor.
    misschien een optie om een verborgen camera in de schuur te zetten als de honden er zijn,zodat je bewijs hebt dat ze niks doen.
    het gaat misschien een beetje ver,maar soms is het niet anders.

en dan nog een fabeltje over hondenlucht in zijn schuur?????hij zal zijn biersnor wel niet gewassen hebben...

veel succes ermee,en jullie zijn zeker niet fout,
    groetjes petra

4. Haha, daar moest ik om lachen :D

Ik ben in ieder geval blij dat jullie 'aan mijn kant staan'!

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

dan mag die man blij zijn dat hij niet naast ons woont of naast mijn ouders, ik had daar mijn trimsalon in de garage, en die 2 zitten aan elkaar vast. de buren hebben nog nooit geklaagd (nu ruik je het gelukkig ook niet)

ik zou me niet te druk maken, als die honden er 1 a 2 nachten zijn, dat ga je echt niet ruiken hoor, dan moeten ze er elke dag wonen, en erg smerig zijn en er plassen en poepen, die man markeerd vast zijn eigen schuur hihihi

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heel goed dat je de woningbouwvereniging hebt gemaild, dan weten ze er ook gelijk vanaf. Wat een zeikerd is die buurman, heeft hij niks te doen ofzo? Heef vast verder geen leven.

Jullie doen niks mis zo hoor! En dat je honden zou ruiken in een schuur van hem? wat een onzin zeg!

Hoop dat de woningbouwvereniging wat kan doen aan de situatie.

7. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

Feb 23, 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    #27 Hollowglade, May 21, 2010
    Last edited: May 21, 2010
    hmmz ik heb al 3 keer een heel verhaal getypt maar wil onze werkhonden niet over het net gooien

ik heb 2 diensthonden rondlopen en een pup in opleiding
    (als huishond wat weldegelijk kan alleen vaak niet gedaan word)

als je wat wilt weten wat betreft dierenbescherming/politie enzo kan je me pmen
    ken wettelijke wegen om te zorgen dat de buurman een toontje lager zingt

8. Ik zal je zo eventjes PB-en.

M'n moeder heeft net m'n broertje opgehaald, en zij rook (gelukkig) echt helemaal níéts in mijn schuur..

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ach lekker laten lullen die vent en anders even de schuurdeur open zetten als de honden er zijn hahahaha.

Meid als je zeker weet dat het jou honden niet zijn (die van je vriend dan) dan zou ik het lekker zo laten.
    Laat die vent maar lullen en als hij de politie beld dan zet je oom agent toch bij je schuur.

10. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

Feb 23, 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    je hebt een reactie

het is niet heel veel maar voor ons was het een erg effectieve

en probeer je eens te verdiepen in dit type honden
    vaak (soms niet) zijn ze zo ongelofelijk lief en trouw
    alleen moet wel de grens tussen werk en thuis heeeel duidelijk zijn anders gaat het niet

enne de buurman verders gewoon lekker laten gaan sommige mensen zeiken gewoon graag erg veel

11. Het zijn ook lieve beesten.. Het mannetje is nog jong en wil nog wel een speels bijten, is nog niet volledig getraind enzo, die heb ik liever niet bij me in de buurt, maar op het vrouwtje, die al wat ouder en rustiger is, ben ik stapelgek!

12. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

Feb 23, 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow ja als ze jong zijn is het niet makkelijk nee
    dan is het vooral het erbovenstaan belangrijk

maar als je dit type hond niet goed kent (ik vertrouwde ze pas na een jaartje hoor) dan is dat moeilijk
    vooral het happen en dat mag je weer niet volledig straffen maar afleiden enz enz een heel trainingsproces (zit er middenin met pupsel van 6 maandjes)
    in deze fase leren wij ze het verschil tussen thuis en werk al
    (dat leer je vanzelf)

ik kan niet meer zonder als de honden eens niet thuis zijn vergeet ik zo mn ramen en deuren dicht te doen want de honden lopen toch rond wat dan dus niet zo is (oeps)

als je na gaat dat onze grote (schoft 70 cm) reu gewoon uit gelaten(figuurlijk heb altijd het einde zelf vast) kan worden door mn nichtje van 2 (werk thuis verschil) maar in het werk een hufter is die je niet wil tegenkomen

zoo apart en ondergewaardeerd zijn ze

13. Jeetje wat zielig zeg.. :(

Vanavond was m'n moeder hier met m'n broertje, zaten we nog even lekker buiten waar m'n broertje en Damien aan het spelen waren.
    Krijgen we ineens allemaal water over het dak van de schuur gespoten, overduidelijk expres gedaan. Tafel nat, kindjes nat, m'n moeder drijfnat.. En, wat ik echt heel erg vind, ik was net mijn oude fotoboeken aan het bekijken, omdat ik mezelf met Damien wilde vergelijken. Die boeken zijn dus óók helemaal nat geworden. Er zitten natuurlijk foto's uit de tijd dat niemand nog een digitale camera had, dus het is allemaal niet na te bestellen ofzo.. Ik vind het echt heel erg :(

Zo verschrikkelijk kinderachtig. Waar sláát dat nou toch op?

14. Happy

Happy Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,553
    0
    0
    Midden van het land
    Nou die had ik echt aangevlogen , die had echt de mijne geweest!
    Dit is echt duidelijk express je,waarom over het schutingkje heen?Wou hij jou plantjes ook water geven?

Wat een man zeg.. heb je er wel iets van gezegt?

15. Ik heb geroepen dat m'n foto's geruineerd zijn, dat ik wéét dat hij het was, dat ik 'm een klootzak vind en dat ik aangifte ga doen.. Doodstil, geen reactie, natuurlijk.. Ben nog naar boven gerend om uit het raam te kijken of ik 'm zag, maar nee :(
    Maarja, met die geweldige wijkagenten (op het bureau willen ze je aangifte niet eens behandelen, je moet de wijkagent maar mailen) hier zal dat helemaal niks opleveren, dat hebben we gezien met het vorige buurtdrama :(

16. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik zou ome wijkagent gaan inschakelen.
    In principe heeft jouw buurman nu zelfs een onrechtmatige daad begaan, en zou je de schade van je album (erg moeilijk waardeerbaar natuurlijk) kunnen vorderen. (maar ja.. dan moet je weer een ander moeilijk traject in)

Hij is echt aan het treiteren en dat zou ik zelf snel de kop in willen drukken. En als hij dreigt met de politie... dan zou ik zelf de politie inschakelen. Wellicht kunnen die bemiddelen of op een andere manier helpen.

17. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Kan je telefonisch contact opnemen met de wijkagent? Of kan dit alleen per mail?

18. Alleen per mail.. Dan krijg je na een paar weken een mail terug, komen ze bij je langs, en gebeurt er vervolgens helemaal niks meer terwijl het hele gedoe gewoon doorgaat.

Wat ben ik blij als ik hier weg kan!

19. Happy

Happy Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,553
    0
    0
    Midden van het land
    Bellen na de wijkagent niet mailen,dinsdag gelijk doen hoor, als je geen aktie onderneemt blijft dit maar door en door gaan!
    Wat een eikel zeg! Is je foto boek helemaal naar de knoppen?Of heb je het nog een beetje kunnen redden?

20. glimworm

glimworm Niet meer actief

#40 glimworm, May 24, 2010
    Last edited by a moderator: May 24, 2010
    volgens mij kan die buurman je niks maken met zijn gedreig van politie en dierenbescherming.
    Jullie honden worden goed verzorgd en zijn zoals je zegt getraind en hebben een anti blafband.

Ik denk dat meneer even de macho wil uithangen met zijn stoere praat, maar als puntje bij paaltje komt druipt ie af.

en wat betreft de stank; volgens mij ruikt ie zijn eigen bovenlip

Dus trek je er niet veel van aan (weet ik is moeilijk met zo'n zuignap)
    en negeer die lapzwans!

Edit: lees net je 2e incident:

Mag ik vragen of het huurwoningen zijn?
    zo ja zou ik eens een hartig woordje spreken met de woningcorporatie
    Dan krijgt meneer een dossier en een waarschuwing en hoe groter het dossier, hoe eerder hij geen dak meer boven zijn hoofd heeft

Share This Page