Als photoshop-leek heb ik jullie hulp nodig. Ik heb 4 foto's die ik graag in 1 foto wil hebben. Het betreft foto's van de kleinkinderen van mijn schoonouders. Omdat wij een conflict hebben met mijn schoonzus en zwager is het niet mogelijk om een foto te maken waarop alle kleinkinderen staan. Nu heb ik wel alle kleinkinderen los op foto, maar wil hier graag 1 leuke foto van maken. Eventueel met een vrolijke achtergrond. Is er iemand die mij hiermee kan helpen of het me stap voor stap uit te leggen. Ik heb photoshop elements 6.0 en photoshop cs3. Mochten er echte fotoshopfreaks zijn die het leuk vinden om zelf hiermee aan de slag te gaan, dan hoor ik 't ook graag.
Bedankt, maar dit is wel heel erg uitgebreid. Omdat ik er verder geen gebruik van zal maken, zie ik het niet zitten om alles uitgebreid door te nemen voordat ik 't door heb. Niemand die mij ' simpeler' kan helpen?
Het ligt eraan wat je wil hebben, je hebt vrij simpele templates op internet waardoor je al snel een leuk iets hebt: Yfrog Image : yfrog.com/7hmamamaxj deze heb ik bijvoorbeeld voor moederdag gemaakt.Deze heeft wel wat uur gekost, maar deze onderste waren op zich wel makkelijk: Yfrog Image : yfrog.com/j51006vgtuinj Yfrog Image : yfrog.com/9h0909vj gewoon even wat dingen downloaden via www.digiscrapdepot.com en misschien een kleine cursus volgen.
Hey! Ik had je gister al een privebericht gestuurd Kijk maar es bij je berichtjes, mijn emailadres staat er wel in.
leuk idee ik kan wel wat knutselen had je iets speciaals in gedachten stuur me anders een pb liefs Hellen