Wie kan mij helpen om een paar foto's te bewerken

Discussie in 'De lounge' gestart door Bianca16, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Als photoshop-leek heb ik jullie hulp nodig. Ik heb 4 foto's die ik graag in 1 foto wil hebben. Het betreft foto's van de kleinkinderen van mijn schoonouders. Omdat wij een conflict hebben met mijn schoonzus en zwager is het niet mogelijk om een foto te maken waarop alle kleinkinderen staan. Nu heb ik wel alle kleinkinderen los op foto, maar wil hier graag 1 leuke foto van maken. Eventueel met een vrolijke achtergrond. Is er iemand die mij hiermee kan helpen of het me stap voor stap uit te leggen. Ik heb photoshop elements 6.0 en photoshop cs3. Mochten er echte fotoshopfreaks zijn die het leuk vinden om zelf hiermee aan de slag te gaan, dan hoor ik 't ook graag.:)

2. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
  3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Bedankt, maar dit is wel heel erg uitgebreid. Omdat ik er verder geen gebruik van zal maken, zie ik het niet zitten om alles uitgebreid door te nemen voordat ik 't door heb. Niemand die mij ' simpeler' kan helpen?

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
  5. danip

danip Niet meer actief

Hey!

Ik had je gister al een privebericht gestuurd ;) Kijk maar es bij je berichtjes, mijn emailadres staat er wel in.

6. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    leuk idee ik kan wel wat knutselen had je iets speciaals in gedachten stuur me anders een pb

liefs Hellen

7. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Je kunt ook heel simpel en gratis een collage maken met Picasa, te downloaden via google.

Deel Deze Pagina