Ik ben geduldiger en blijf (bijna) altijd rustig. Vl vind het moeilijk om Liza straf te geven. Hij blijft waarschuwen. Terwijl ik na 2x waarschuwen haar gewoon even naar dr kamer breng. Ik laat haar gerust 2 min,. huilen, maar vl gaat na 30 sec. al naar dr toe. Tis toch zijn kleine meid en hij kan er niet zo goed tegen als ze verdrietig is Hij vraagt ook altijd als ze iets ''stouts'' doet: van wie heeft ze dat geleerd? (Hij doelt dan op mijn neefje, die is eigenlijk altijd ''stout''). Ik probeer al ''2,5'' jaar uit te leggen dat kinderen niet ALLES leren, maar ook dingen uit zichzelf doen. Daarentegen spreekt hij haar daarna nog even boos toe, terwijl ik rustig met haar in gesprek ga. Bij mij mag Liza ook best wel rommel maken. Mijn vriend heeft het liefst dat ze elke 5 min. alles opruimt. en vooral niet tegelijk met van alles speelt.
Ik vind dt ook niet erg.. Als ze het begrijpen.. Maar bij mn zoontje dringt dt nog niet door.. Hij heeft al 5x met zn vingers tussen dezelfde la gezeten... Dan ga ik m niet maar laten gaan omdat ik vind dat hoj t moet leren En m zichzelf pijn laten doen daardoor.. Drinken staat hier ook niet altijd op tafel.. Ligt een kleed en aan een zeiknat kleed met cola e.d heb ik niks
Mijn vriend heeft veel meer geduld dan ik... Maar bij mn zoontje heb ik veel meer geduld dan anders..
Mijn man is geduldiger. Iets te geduldig soms als je het mij vraagt, er moet ook wel eens een grens gesteld worden en nee gezegd worden (en niet alleen naar dochter hoor). Daarnaast ziet hij haar op werkdagen slechts een uurtje aan het eind van de dag. En in het weekend werkt hij vaak ook. Tja dan kan ik ook supergeduldig zijn .
ik ben altijd geduldiger als mijn ex hij schreeuwd heel snel dat is is soms wel jammer maar kan het wel begrijpen