Zoals de titel al luidt: hoe hebben jullie de peetoom en peettante gevraagd? Misschien iemand nog een origineel idee?
Ik heb bij de chocolaterie chocolaatjes gekocht met rosé en blauwe stippeltjes gekocht, zat mooi verpakt in een doorzichtig zakje en heb er een kaartje met gedichtje aan gehangen voor zowel de peetoom als peettante. Ze vonden het beide erg leuk!
Mijn vriend had een vacature gemaakt met de opmerking dat er werk kleding bij zit, dus toen ze het gelezen had en de vraag begreep, hebben we haar een T-shirt met Peettante erop gegeven! Vond ze erg leuk! Wij hebben alleen een peettante gevraagd, gaat ons meer om het idee en niet om de religieuze betekenissen.
Ik ging bij mijn vriendin op bezoek in de avond.. Ik zag wel dat er kaartjes op tafel lagen met letters erop. Maar ik dacht dat dat iets van haar zoontje was, dus ik gaf daar nog niet echt aandacht aan. Wij zaten lekker wat te drinken en te kletsen.. tot ze plots zei "maak van die kaartjes maar een zin". Dus ik dacht huh? Ik maakte van die kaartjes een zin en er stond met koeienletters "WIL JIJ MIJN PEETTANTE ZIJN!" zonder vraagteken, maar met een uitroepteken.. want het was eigenlijk geen vraag zei ze haha. Toen sprongen de traantjes toch wel in mijn ogen, omdat het voor mij zo onverwachts kwam.
wij hebben de zus van mijn vriend en haar vriend uitgenodigd om te gourmetten, gewoon gezellig met z'n 4e lekker eten! daarna hebben we het hen gevraagd, niks bijzonders gedaan verder gewoon gevraagd of ze peetouders zouden willen worden.
Wie ik ben, Hoe ik zal heten, Mag voorlopig niemand weten. Maar al ben ik nog zo klein, Toch vraag ik je; Wil jij mijn knuffeloom/tante/peetoom/tante zijn? Wij hebben gekozen voor knuffeloom/tante.
ik heb het gewoon gevraagd toen ze op kraamvisite waren en de kleine vasthielden.... niets bijzonders ervan gemaakt dus....
Flowerpower...zo laat pas? Ik dacht dat je dat "altijd" in de zwangerschap vroeg...mja iedereen is anders Wij willen een puzzel laten maken van een echofoto en de tekst wil jij mijn peettante/oom zijn? Wij vragen ook nog 2 vriendinnen als suikertantes en voor hun denk ik een versje op een tegeltje....maar is nog niet zeker