Wie o wie heeft er hier een dermal en waar heb jij hem zitten en deed het zeer ...ik zit erover te denken om ook 1 te nemen maar ben bang dat die daar niet wil maar ik ga deze week nog ff langs om te vragen of die daar kan...maar ben heel benieuwd waar jullie hem hebben zitten ...
ik had er 1 in mijn borst, in mn tatoo van een kroon het deed heel erg zeer en het kreng is er bij mij na 3 maand weer uitgevallen terwijl de piercer tegen mij zei dat hij er niet meer uit zou gaan! ligt misschien ook aan degene die hem gezet heeft (niet goed gedaan) in principe kan een dermal overal gezet worden omdat het onder de huid geplaatst wordt waar wil je hem??
Ik heb een tattoo op mijn onderarm en van die rondjes lopen over mijn pols en in de grootste rondje wil ik graag een dermal maar de huid is daar heek dun dus ben er bang voor
Ik had er een onder mijn sleutelbeen. Zetten deed geen zeer bij mij. Ben er alleen een paar keer achter blijven hangen met mijn ketting waardoor is was gaan uitgroeien, kon hem er na 8 maanden zo uitwippen. Alleen als heeeeeeeeeel goed kijkt en weet waar je moet kijken zie heel licht een wit puntje zitten.
Ik heb dr een tussen mn borsten. Al 2 jaar en nergens last van zit goed vast. Vond het zetten alleen wel onwijs pijnlijk. Maar ach duurde maar een minuutje en toen was het gepiept
Moest even zoeken wat het was Opzich wel mooi, maar moet er niet aan denken! Zou mn tongpiercing al niet eens nog een keer laten zetten haha. Kan je de kleuren van de steentjes ook wisselen??
Meerdere gehad, bijna allemaal uitgegroeid, ook in verschillende shops laten doen. één in pols, 2 tussen de borst en 3 op een rij bij mijn oor.. allemaal uitgegroeid, mijn ervaring is dus niet echt positief. In mijn omgeving sowieso niet echt.. Gewone piercings nergens last van.
Ik hoor vaak dat hij uiteindelijk uitgroeit. Maar als je mazzel hebt hoor je bij het clubje waar hij drie jaar blijft zitten. Ze zijn wel erg mooi!
Hmmm sommige berichtjes zijn niet echt fijn ...maar ik had wel gedacht dat er meer zouden zijn met een dermal..ik denk wel dat ik er 1 laat zetten maar dan over 2 weken pas want dan heb ik mooi vakantie..