Van roken tot "foute"mannen, eet/drink gewoontes of handelingen U name it Waar kun je "niet" zonder? Al weet je dat t beter is te bannen uit je leven? Ik heb echt issues met red bull bijv Stop altijd maar even en dan begin ik weer en dan stop ik weer and so on En al voel ik me uiteindelijk 9 vd 10 x beter als ik t laat staan toch neem ik t
Red Bull light. Elke ochtend 1 blikje bij mijn verder enorm biologisch verantwoorde ontbijt. Slaat dus echt als een tang op een varken dat ik die chemische rotzooi drink, maar om de een of andere rare reden kan ik niet zonder. Ik heb weleens geprobeerd om het niet te doen maar dan zit ik al bijna huilend op de fiets naar mijn werk omdat ik al helemaal geen zin meer heb in mijn ontbijtje en mijn dag. Triest hoor :x
Klinkt heel raar.. Maar wattenstaafjes Ik maak minimaal 2x pd mijn oren schoon. Gewoon het idee. Is zeker niet goed voor me, want mijn oren zijn gewoon te schoon, waardoor het kan gaan irriteren.
Tikkels!! En dan wel die paarse zak. Met drop en fruit. Oh echt.. Krijg er nu alweer zin in *kwijllll
niet echt verslaafd want ik kan ook goed zonder maar ik drink wel graag een pepsi max savonds. ook op zondag mis ik niet graag m'n friet met kroketje. verder eigenlijk niets
Informatie. Als ik ergens interesse in heb, is het niet "gewoon" interesse. Nee, dan zoek ik alle denkbare informatie erover op. Soms is dat niet heel goed voor me.
ik snoep ook veel te veel. als er snoep in huis is zit ik stiekem te snoepen zodra de kinderen op bed liggen. kids eten niet veel snoep tis mijn schuld dat het snoep altijd op is eigenlijk moet ik daar ook mee stoppen, want zodra ik 1 neem gaat de hele zak op. ben wel altijd vrij dun gebleven dus daar hoef ik het verder niet voor te laten, maar al die suikertroep kan nooit goed voor me zijn en ik rook ook nog regelmatig. daar wil ik op korte termijn echt mee stoppen. maar ben bang dat ik dan helemaal veel ga snoepen. ik denk dat ik dan maar van dat zoethout moet aanschaffen kan ik daar wat op kauwen en heb ik meteen een stokje tussen de vingers