Hoi dames, ik vroeg mij af of er hier juristen zijn, wij hebben namelijk een behoorlijk probleem met de woningbouw en dat word maar niet opgelost.. Wij wonen in een flat en wijzelf wonen opde 3e verdieping. Ikzelf heb eenspierziekte en momenteel bi waardoor ik afhankelijk ben van de lift. Deze lift is minimaal 2 dagen in de week kapot, en word pas eendag later gerepareerd en dan zodanig dat het een week later gewoon weer kapot is en problemen geeft. We hebben menig maal met de woningbouw gebeld over dit probleem maar opgelost word het niet. Ook de huurcommissie hebben wij gebeld maar omdat het een voorziening betreft kunnen ze niks doen.. heeft er iemand een idee wat we nu kunnen doen? Groetjes
Ik weet eigenlijk niet wat je kunt doen maar ik zou wel informeren naar de plannen mbt onderhoud van de lift. Wellicht zit er binnenkort een liftrenovatie aan te komen? Dan zou hij weer beter moeten werken. Verder zou ik gewoon blijven, bellen, bellen, bellen.. Probeer vriendelijk te blijven, maar elke keer dat de lift stuk is gewoon weer bellen, dat is denk ik je beste kans.
helaas is het een net gerenoveerde flat en dus ook de lift dus zijn geen plannen om hem te vernieuwen.. Jurisch loket gaan we maandag inderdaad bellen