Dasty schoonmaakmiddel, tips gezocht.

Discussie in 'De lounge' gestart door maria80, 29 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Nav een aantal topics dat dit een superschoonmaakmiddel is, heb ik het ook maar eens gekocht. Maar hoe ga ik er nu de oven mee schoonmaken? Hoe doen jullie dat? En kan ik er ook mijn combimagnetron mee doen?
    (heb geloof ik toch een soort voorjaarssschoonmaak in mn hoofd zitten)

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb geen ervaring met dasty, maar weet wel een super idee om je oven zo schoon te krijgen als in de winkel.

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.200
    113
    Brabant
    Vertel!!

4. Magne

Magne Actief lid

9 feb 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    Wij gebruiken Dasty voor alles. Op de viezigheid spuiten, even in laten trekken, wegvegen, nat afdoen, klaar.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Gewoon even helemaal inspuiten, in laten werken voor een paar minuten en afnemen met een vochtige doek en steeds uitspoelen.

6. tulip

tulip Niet meer actief

taliaa,
    de wanden van je oven, de bodem en evt, rekjes insmeren met groene zeep. (Is zo'n witte plastic pot van driehoek) dan op een ovenrekje een bakje zetten met een bodem ammoniak erin. Dan de deur dichtdoen en een nachtje laten staan. S ochtends kun je het oude aangekoekte vuil er met een sponsje zo af vegen.
    Ik poets hem wel altijd nog na met water en afwasmiddel.

Let er wel op, dat je goed kunt ventileren want de ammoniak is echt een heftige lucht waar je niet in moet zitten. Het beste is alle deuren en ramen op en even naar buiten in de tuin ofzo. Maar hij blinkt als wanneer je hem in de winkel koopt.

7. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ik verwarm de oven eerst even voor tot ik mijn handen net niet verbrand en dan kan ik het zo af doen met Dasty (of Odix, is precies hetzelfde alleen dan van Zeeman).

8. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    1 minuut in laten werken is soms al voldoende. Het is echt een super middel en gebruik het ook voor alles. En mijn man zelfs voor de auto. hahahaha

Deel Deze Pagina