Nintendo Wii (help)

Discussie in 'De lounge' gestart door tinkerbel, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Wij hebben 2e hands een nintendo Wii gekocht gisteren:D Nu hebben we hem aangesloten en hij doet het prima. Maar na wat surfen op het internet zag ik iets staan over dat je een batterij accu ofzo nodig zou hebben om de controller in op te laden. klopt dat? kan je er anders niet meer mee spelen als hij leeg is de controller?

2. Gazy

Gazy Niet meer actief

volgensmij zijn ze er ook met batterijen..... zit er een klepje op je controller?

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Klopt weet niet of er ook gewone batterijen in zitten, maar is uiteindelijk wel goedkoper om zo'n oplader te kopen.

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Moet je even kijken wat voor batterijen er in de controllers zitten... wij hebben er gewone penlites inzitten dus die kunnen we vervangn als ze leeg zijn... als je er een accu in hebt dan zul je wel een laadstationnetje nodig hebben anders kun je er idd niet mee spelen als ze leeg zijn (wat ook wel weer logisch is)

5. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Die opladers kun je kopen bij Intertoys/Bart Smit/Game plaza en anders bij Bol.com. Het is veel handiger dan telkens die batterijen verwisselen.

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wij hebben er oplaadbare batterijen in zitten.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wij hebben zo'n vervangende batterij erin, dieje in oplader moet zetten. stukken beter dan van die kleine batterijen steeds kopen. als ze nu leeg zijn dan zetten we ze ff in de oplader en dan kan je er weer ff tegenaan.

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    dan moet je even kijken wat er in de controller zit. als er een accu in zit dan zal je een oplader moeten hebben.

ik heb controllers met batterijen. ik heb er oplaadbare batterijen inzitten. 2 erin en 2 in de la. als de ene leeg zijn dan gaan die in de oplader en de volle in de controler.

9. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Bedankt dames! Dan ga ik toch maar z'n accu kopen.

Deel Deze Pagina