Ik ben geslaagd voor rijbewijs B

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 19 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja, en ik wil het even met iedereen delen hier. Ik ben er stiekem wel trots op, want het examen ging zeker niet foutloos. Ik maakte een aantal fouten die ik serieus bij het lessen allang niet meer maakte en ik denk dat het toch door de zenuwen kwam.

Wel ging het veilig en verantwoord, zonder overig verkeer te hinderen - dus dat is waarschijnlijk wel de reden dat ik geslaagd ben(en omdat ik die oudere vrouw op het zebrapad niet omver reed :D ).

Ik kreeg 1x een bijna-ingreep omdat we in een (te) smalle straat reden en ik opzij ging voor een bestelbusje. Ik wist dat ik de geparkeerde auto's niet zou raken met de spiegel, maar de examinator niet en bijna freakte en het stuur vast greep - maar hij gaf later toe dat er nog ruimte was en dat het niet nodig bleek. Maar man man man man, op het moment dat hij het stuur vastgreep had ik zoiets van: G-E-Z-A-K-T. Maar niets was minder waar! :D Jeej, i made it!

Hoe ging dat bij jullie?

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd! In 1 keer gehaald?
    Ik haalde hem de 3e keer maar had m eigenlijk de tweede keer moeten halen, toen ging alles foutloos en perfect en de eerste keer was ik nerveus en ging alles mis. .. en de derde keer kreeg ik een ingreep maar toch geslaagd tegen verwachting in!

3. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Gefeliciteerd! Ook nog wel op een datum die je nooit zult vergeten.

Eerste x gezakt terwijl dit foutloos ging. Reden te veel gas moeten bij geven bij het opgaan van een rotonde :( Ik ging dus te langzaam de rotonde op. Sloeg nergens op.

2de x 20 minuten gereden en toen begaf de lesauto het. Maar wel geslaagd. Heel bijzondere gang van zaken haha.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Klopt :D Ik heb dubbel feest vandaag!

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Hoe het bij mij ging? Ik was in 1x geslaagd voor mijn theorie en moest op voor praktijk. Alles ging helemaal goed, totdat ik voor een heel drukke weg stond, op een helling :$:$:$ En achter me zaten een stel jongens in een auto me op te jagen en te toeteren en ik had me toch de zenuwen.

Mijn examinator zei: maak je niet druk, let niet op ze, doe gewoon je ding, adem in, adem uit...... En toen kon ik de weg op, was alleen bang dat ik achteruit zou gaan, etc, etc, dus ik dacht dat ik gezakt was.

Niet dus, want hij zei dat ik niet achteruit was gerold, ik geen gevaarlijke besluiten had genomen en ook al nam ik de tijd, het was helemaal goed gegaan......:cool: Dus ook mijn praktijk in 1x gehaald :)

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Hier was het een makkie. Had nog geen 20 lessen gehad, had een oud politieagent als examinator waar ik mooi mee kon ouwehoeren.
    Reed 80 waar je 50 mocht, oeps, maar hij vond ook dat het erg onduidelijk was aangegeven.
    Heb auto rijden ook nooit moeilijk gevonden, en rij overal heen. Gotthardtunnel, bergweggetjes, een bospad, allemaal makkie.
    En ik vind het gewoon heel erg leuk om auto te rijden :D

Geniet van je vrijheid!

7. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Dubbel gefeliciteerd!!

Ik heb hem de derde keer gehaald. De eerste keer gewoon dik gezakt. De tweede keer een ingreep en de derde keer had ik weer de examinator van de tweede keer en die zei aan het einde: ''nou zullen we het er maar voor doen'' ;) Ik was nogal onzeker maar ondertussen heel veel ervaring op de weg (en 10 jaar verder) en rijden gaat prima haha.

8. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd! Heel goed! En gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je zoontje!

9. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Gefeliciteerd!

Zowel theorie als praktijk heb ik in 1x gehaald. Had wel een kleine ingreep, 200 meter voor we terug waren bij het examencentrum, maar gelukkig is dat door de vingers gezien.

10. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Dubbel gefeliciteerd! :D

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dubbel gefeliciteerd!!

12. mumija

mumija Niet meer actief

Dubbel gefeliciteerd zeg!! Wat knap dat je geslaagd bent, en nog wel op de verjaardag van je zoon! Dubbel gebak dus!:D

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gefeliciteerd nu heerlijk van de vrijheid genieten geen bus tram trein en gefeliciteerd met je zoontje.

14. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Dat moest wel goed komen op de verjaardag van je zoontje:D! Geluksdagje

Gefeliciteerd met je het behalen van je rijbewijs en de 1ste verjaardag van je zoontje

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Gefeliciteerd!!! Goed van je. En heb op je blog gereageerd. Leuke foto's en gefeliciteerd met je zoontje S :))

16. Eriva

Eriva Niet meer actief

Gefeliciteerd meid!!

17. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Dubbel gefeliciteerd!!

18. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Gefeliciteerd!

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dank jullie wel :D !!!

Ah wat leuk, ik zie het en heb je reactie doorgelaten. Ik heb net even mijn 'verhaal' van me af geblogd, omdat heel veel mensen er naar vroegen in een te korte tijd, en ik het nu pas allemaal op papier kon krijgen. Pfffff :D

Deel Deze Pagina