Leuk zo'n stofzuiger

Discussie in 'De lounge' gestart door Momof3, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    #1 Momof3, 14 aug 2012
    Laatst bewerkt: 14 aug 2012
    Wij hebben een philips marathon animal care stofzuiger. Ik heb de handleiding niet meer dus gedownload van de philips-site. Daar staat in dat je het filter met water mag reinigen. Dus ik doe dat (voort eerst sinds we um hebben aangeschaft, zo's 4 jaar trg). Dat ding was gewoon zo goor intussen, klopte het wel uit maar dan nog.

Toen de filter droog was (uitgeschud en in de zon gedroogd), deed mijn stofzuiger het niet meer. Ga ik nog eens de handleiding doorlezen en jawel.. mag schoonmaken. Kijk ik bij meest gestelde vragen op de philips-site.. staat er dat je m niet mag wassen met water :(:(:(:(

Live chat gehad met een philips medewerker, zegt zij : je mag m 4 x onderdompelen in water.
    Vervolgens werd me maar even medegedeeld dat ik een nieuwe moest kopen en deze weggooien.

Lekker dan!

*Overigens deed ie t weer na t fohnen van de filter, dus voor wie m ook heeft ;)

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    handig...net als mijn koffieapparaat. Volgens de gebruiksaanwijzing mag die gereinigd worden met het BIJGELEVERDE ontkalkmiddel.
    Ding compleet naar de tering. Nee mevrouw dat spul mag u er absoluut niet bij gebruiken...Dusssss

Deel Deze Pagina