Op de reclames ziet het er zo heerlijk makkelijk uit, en ik wil dolgraag een keer m'n haar verven met een mousse/foam, in plaats van gewone verf.. Heb het idee dat ik alles dan toch een stuk makkelijker meepak als met m'n kwastje.. Enige probleem; Ik kan echt nérgens een mousse/foam vinden in de kleur die ik wil! In de nieuwe reclame van Nutrisse (geloof ik) zie je een vrouw met rood haar, dus ik dacht; Jaaaa! Maar heb nu bij meerdere drogisterijen gekeken, en ze hebben die kleur dus helemaal niet Iemand enig idee waar ik paars-rode mousse/foam haarkleuring kan kopen? Iets wat lijkt op deze kleur; http://images2.beslist.net/beslist-images/286/XLARGE/000/001/683/1683917.png
Action, op=op, wibra ? Of misschien bestellen via onlinedrogist. Moet wel zeggen dat dit soort kleuren HEEL snel vervagen na wassen en hiel vies roze kunnen worden.
Ik heb er geen last van gelukkig! Bij mij is het eerst zo paars als op het pakje, en dan wordt het langzaam donkerrood, en daarna wat lichter rood, maar tegen die tijd is het weer tijd om de uitgroei bij te werken en kan dus meteen m'n hele haar opnieuw geverfd worden! Bij de Action/Wibra verkopen ze voor zover ik weet geen mousse/foam. Wel gewone haarverf, maar dat is niet van geweldige kwaliteit ook.. Online zou prima zijn, maar adar kan ik het dus nergens vinden!
hm, oke bij de action en wibra hier hebben ze wel gewoon merkverven. Zal zo ff kijken op kappersite of het daar opstaat. Op de kappersite staat het niet, het enige wat ik verder kan vinden is van john frieda of loreal en dan rood bruin.
Kan je niet de leverancier bellen? Misschien hebben ze een lijn die je kunt bellen (infolijn oid?) Zeker omdat het over een specifieke kleur gaat. Ik heb mijn moeder er ook over gehoord, kleur bruin. Weet niet waar ze ze heeft gekocht. Edit: misschien een kapper die het verkoopt?
Ik zou niet weten welke leverancier! Het plaatje wat ik bijgevoegd heb is de verf die ik normaal gesproken gebruik he, niet wat ik nu zoek! Ik ben op zoek naar deze, of een soortgelijke, kleur, maar dan als mousse/foam!
Is dit wat je zoekt? Review John Frieda Precision Foam Colour Het merk John Frieda wordt door diverse kappers verkocht
Ik zou het qua kleur helaas niet weten, maar die mousse/foam is zo super fijn om je haar mee te kleuren! Een verademing vind ik het, veel makkelijker dan andere verf! Ik hoop echt voor je dat je het in de kleur kan vinden die je zoekt, dan kun je het zelf ervaren
Dat lijkt mij dus ook! Van John Frieda kan ik er wel 1 vinden die op het plaatje op de kleur lijkt die ik wil hebben, maar de naam daarvan is 'Brown', en op het pakje zelf lijkt hij ook echt bruin.. Weet niet of ik dat wel durf te proberen.. Weten jullie overigens wat een cremekleuring is? Volgens mij is dít Garnier Nutrisse Ultra Color 2.6 Kersen Zwart 1st - De echte 24-uurs drogist die van de reclame die ik heb gezien, maar ik kan hier dus niks vinden over of het nou gewone verf is, of net zo makkelijk als mousse!
Hmm.. ja dat zou wel jammer zijn als het inderdaad gewoon bruin is. Daar zou ik het ook niet op wagen. De cremekleuring is volgens mij gewoon een iets zachtere kleuring, maar niet net als mousse aan te brengen.. Maar ik weet het niet zeker.
Ik lees bijvoorbeeld wel dit; Is het laten schuimen belangrijk bij het uitspoelen van het kleurmengsel? Ja, vergeet dit niet. Voeg, na de inwerktijd, en net voor het volledig uitspoelen van uw kleuring, een beetje warm water toe, en laat het kleurproduct gedurende 2 minuten schuimen, door het haar licht te masseren zonder te wrijven. Hierdoor wordt een teveel aan kleurdeeltjes op de huid verwijderd en de kleur gefixeerd doordat de haarschubben gesloten worden. Spoel vervolgens het haar zorgvuldig en met veel water uit, totdat het water helder is, en breng de nabehandeling aan die in de verpakking zit. En dan denk ik; normale haarverf schuimt sowieso niet.. Toch?
Ja, maar als ik die dan vervolgens op internet zoek is de naam van die kleur 'Brown', en op het pakje lijkt hij ook bruin. Als je dan kijkt bij welke kleur het zou worden na gebruik lijkt het wél weer rood-paars, maar ik weet niet of ik die gok durf te nemen.. Ik wil géén bruin haar, ben juist zo blij met rood, heeft me heeeel veel moeite gekost om het rood te krijgen Ik bedoelde overigens deze reclame; Commercial Garnier Nutrisse Ultracolour - YouTube Lijkt toch inderdaad niet echt op mousse of foam.. Het is ook geen normale haarverf, maar toch ook niet wat ik zoek geloof ik..
Als je je haar uitspoelt normaal gesproken, dan gaat het wel schuimen. (de verf dan he) Ik lees het in ieder geval op meerdere verfverpakkingen. Dat het vaak de bedoeling is om je haar eerst te laten schuimen voordat je het uitspoelt. De foam is echt iets wat er gelijk als foam op gaat. Dat hoef je niet dmv water te laten schuimen.
JOHN FRIEDA FOAM 3VR DEEP CHERRY BROWN - € 13.85 - 5037156156799 - Adviesprijs: € 16.49 Onze prijs: € 13.85 - John Frieda - Haarverzorging - Drogist - Productdetails - Topdrogist Deze lijkt best paars op het 'resultaatplaatje', maar heet dus 'Deep cherry brown', en is op het pakje ook gewoon bruin.. *zucht* Zal ik het gewoon proberen? Moeilijk man! Mijn haar is 76 centimeter lang (ja ik meet het op ) en met verven is er dus áltijd wel een plekje wat ik vergeet mee te pakken.. Foam leek me zo makkelijk.. Dat komt overal wel volgens mij..
Tja lastig, ik begrijp dat je voorzichtig bent met kleuren. Ik heb ook een keer paars haar gehad toen ik een verkeerde kleur had uitgekozen. (echt lelijk) nu kleur ik het elk half jaar bij de kapper met rode verf en onderhou het met kleur conditioner. Elke keer als ik het was doe ik daarna de conditioner en het blijft echt veel mooier dan zonder conditioner. Doe er veel langer mee met de verf. (heb zelf bruin haar en nu dus rood) Misschien een keertje een kapper vragen (misschien hebben ze daar ervaring met diverse spullen?) Groetjes jopa