Ok, ik grote schoonmaakheldin, bedacht me dat het geen kwaad kon om de wasmachine een beurt te geven. Dus eerst filter schoongemaakt, soda erin en draaien op 90 graden. Kom ik een uurtje later kijken, staat de hele badkamer blank... En een deel van de hal... met laminaat Nu ik alles (behalve onder het laminaat) heb drooggekregen (fijn dat voor 1 keertje beide kinderen tegelijk in slaap zijn gevallen!), blijkt dat ik het filter niet goed in elkaar heb gezet. Nu dus mijn grote vraag: heeft iemand een idee hoe dat filter in elkaar zit??? Het gaat om een Whirlpool AWZ 412-1200. Hij bestaat uit verschillende onderdelen: het filter zelf, een rubbertje, een tussendopje en een draaiknpje... Kan iemand me helpen, zodat ik straks een schone wasmachine heb (waarmee ik alle natte handdoeken weer kan wassen...)?! Alvast bedankt!!!
maar, een filter filtert alleen het water en de rotzooi, het water zelf gaat er doorheen, dus als je het filter er niet goed inzet, gaat alsnog het water erdoorheen maar ook de troep. Weet je zeker dat het aan het filter ligt dan
sorry ik kan je niet helpen wel een tip: haal niks meer uit elkaarv voortaan sorry voor deze flauwe, nutteloze reactie
Hier Whirlpool AWZ412 handleiding is de handleiding van de wasmachine te downloaden, wellicht heb je daar iets aan? Succes!
Zonder filter loopt ie leeg inderdaad, haha ik had van de week precies hetzelfde! (Met een heel andere wasmachine, dus ik kan je helaas niet helpen... )
Inderdaad, ben me er zeker bewust van dat dat ding erin hoort, Haha! Mijn probleem was dat ik hem niet meer goed in elkaar kreeg (ik dacht dat het gelukt was, met overstroming tot gevolg!) In de handleiding stond er niks over in, had ik al gelezen... Maar bedankt! Uiteindelijk heeft manlief hem gisteren avond gemaakt en kan ik (hoe fijn :s) weer lekker wassen. En bedankt voor de tip miss miranda!