Oh irritant!! Als je wilt mag je wel de laatste pagina's met de literatuurlijst naar me sturen. Dan kijk ik even of ik er iets mee kan.
Anyway, de referentie-functie van Word zuigt - als je vaak dat soort dingen moet maken, kijk dan eens uit naar een add-on pakket: misschien kan je EndNote of Reference Manager aanschaffen via je opleiding, of je kan JabRef gebruiken als open source alternatief. Werkt 100x fijner!
Dank je voor de tip MadeinUSA.... en erwtje... ik ben nu 1 voor 1 alle eindnotes weg aan het halen in de tekst. en handmatig neer te zetten..dan kopieer ik dat naar een nieuw leeg bestand... hopelijk dan zonder lijn... anders wordt het gevecht tussen mij en mijn laptop... GRRR
ja dat zat ik al te zoeken..... ik heb een mac... weet niet of dat kan.. maar ik maak wel een foto met mijn telefoon is dat goed?
ik open hem, WEG LIJN!!! bizar....... 2 avonden mee bezig en iemand wil me helpen.. dus ik wil hem mailen.. lijn weg..... echt COMPUTERS!! ik is HELEMAAAL happy
Ja, de wondere wereld van windows Fijn dat het gelukt is (en sorry voor late reactie! Was nog even aan het werk om een rapport af te maken)